Directorul executiv al retailerului german "Metro" AG, Olaf Kochm, va conduce cea mai mare divizie a companiei, ca urmare a faptului că aceasta îşi simplifică structura de management.
Koch, care a preluat conducerea "Metro" la începutul acestui an, îl va înlocui în funcţie pe Frans Muller la divizia Cash & Carry, conform anunţui făcut ieri de companie. Muller, director executiv al acestei divizii en-gros din 2008, va părăsi societatea la data de 31 martie, în urma unei înţelegeri mutuale.
Koch se concentrează pe operaţiunile Cash & Carry şi divizia de electronice Media-Saturn, în timp ce taie investiţiile în lanţul de magazine Kaufhof şi centrele Real. "Metro" a decis, în noiembrie anul trecut, să vândă magazinele Real din estul Europei către "Groupe Auchan" SA din Franţa.
"Metro Cash & Carry este motorul de creştere al grupului, iar importanţa sa este reflectată acum în noua structură managerială", a declarat Franz Haniel, preşedintele consiliului de supraveghere al "Metro".
Tot ieri, "Metro" a informat că directorul financiar Mark Frese va prelua managementul lanţului "Kaufhof".