dm drogerie markt România a închis anul financiar 2023 - 2024 la data de 30 septembrie, cu o cifră de afaceri de 1.770.743.025 lei, marcând o creştere solidă, de 35,35% faţă de anul anterior, continuând trendul de creştere, se arată într-un comunicat primit la redacţie.
"Evoluţia dm este ghidată în permanenţă de vocea şi nevoile clienţilor noştri. Progresele înregistrate în ultimul an sunt rezultatul strânsului dialog cu iubitorii brandului dm. Am răspuns cu inovaţii şi îmbunătăţiri, reflectând angajamentul nostru ferm de a oferi experienţe de cumpărare memorabile, prin servicii de calitate superioară şi un mediu plăcut, atât în magazinele fizice, cât şi în spaţiul online."- a declarat Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.
În ultimul an financiar, dm drogerie markt România a realizat din nou investiţii semnificative în strategia care abordează expansiunea, dezvoltarea digitală şi, nu în ultimul rând, preţurile de la raft. În paralel, s-au intensificat investiţiile în platforme şi servicii digitale la nivel de concern, în îmbunătăţirea imaginii magazinelor din grup, în concepte durabile şi în dezvoltarea angajaţilor din întreaga companie.
O etapă importantă pentru viitoarele oportunităţi digitale la nivel de concern dm, este fuziunea sistemelor IT din fiecare ţară într-un sistem comun, implementat anul acesta.
Procesele au fost standardizate în acest an financiar pentru 14 ţări din lanţul dm, ceea ce facilitează implementarea aplicaţiilor pentru optimizarea fluxurilor de lucru interne şi a serviciilor digitale pentru clienţi, făcându-le mult mai eficiente pentru beneficiarii interni şi externi.
În paralel cu expansiunea digitală, dm drogerie markt îmbunătăţeşte constant şi experienţa de cumpărare din filiale, atât prin noua imagine colorată şi vibrantă, cât şi printr-o serie de servicii conexe, în magazin, care au ca scop întâmpinarea nevoilor cumpărătorilor şi transformarea magazinelor dm într-un loc unic de cumpărare.
În anul financiar 2023-2024, dm drogerie markt a deschis 17 magazine noi în ţară, investind peste 110 milioane de lei, ceea ce a dus la un total de 153 de drogherii în întreaga ţară. Această expansiune include şi extinderea depozitului central din Timişoara, parte a unei lucrări mai ample în curs de execuţie, precum şi transformarea sediului într-un centru dialogicum, ce reflectă filosofia dm, bazată pe om ca centru al activităţii.
Pentru viitor, dm drogerie markt îşi propune să investească în extinderea şi modernizarea reţelei sale, având ca obiectiv îmbunătăţirea experienţei clienţilor şi consolidarea prezenţei la nivel naţional.
"Continuăm să ne extindem reţeaua naţională şi să aducem inovaţii în fiecare aspect al activităţii noastre. Ne concentrăm pe oferirea unei experienţe de cumpărare integrate, atât online, cât şi offline. Abordăm o extindere pe toate nivelurile, adaptată la nevoile de cumpărare ale clienţilor din 2024, având dorinţa constantă de a ne menţine aproape de toţi clienţii noştri. Ne propunem să înţelegem mai bine preferinţele şi aşteptările acestora, astfel încât să le putem oferi o experienţă de cumpărare cât mai relevantă şi personalizată", a transmis Cristian Crişan, administrator dm România.
Conexiunea profundă cu clienţii este rezultatul unei performanţe echilibrate la dm, care reuşeşte să combine preţurile accesibile şi calitatea superioară. Compania se angajează să ofere preţuri avantajoase, în timp ce creează magazine frumoase şi primitoare, cu un sortiment bine selectat.
Conceptul MEREUAVANTAJOS, lansat în 2022, oferă o experienţă de cumpărare fără griji, asigurând preţuri stabile şi competitive. Sub acest concept, dm garantează preţuri nemajorate pentru minimum 4 luni, iar pentru multe produse, stabilitatea se extinde pe perioade şi mai lungi. Această strategie permite clienţilor să economisească timp şi să îşi planifice eficient bugetul, având certitudinea că preţurile vor rămâne constante. Clienţii pot verifica uşor angajamentul dm faţă de preţuri prin eticheta de preţ a produselor MEREUAVANTAJOS, care include data ultimei majorări de preţ.
În ultimele 12 luni, dm a înregistrat o medie de 83.000 de cumpărături pe zi, marcând o creştere semnificativă, de peste 17.000 de cumpărături zilnice, comparativ cu anul precedent (+26%). În perioada 1 octombrie 2023 - 30 septembrie 2024, s-a înregistrat o creştere de 32,33% în numărul articolelor vândute.
dm drogerie markt România îşi consolidează relaţia cu consumatorii prin aplicaţia "dm-ul meu", lansată în 2022. Începând cu aprilie anul acesta, utilizatorii beneficiază de cupoane de reducere personalizate, în funcţie de volumul de cumpărături efectuate atât online, cât şi în magazinele fizice din întreaga ţară. Iniţiativa subliniază angajamentul dm de a oferi o experienţă de cumpărare plăcută şi avantajoasă, adaptată nevoilor consumatorilor. Toţi cei care îşi descarcă aplicaţia şi folosesc codul de client la finalizarea cumpărăturilor beneficiază de reduceri atractive, în funcţie de valoarea achiziţiilor realizate.
În plus, dm a fost partener la diverse evenimente sportive, sociale şi culturale, promovând un stil de viaţă activ şi sănătos. Compania îşi reafirmă angajamentul faţă de comunitate prin diverse iniţiative sociale, cum ar fi campania "Giving Friday", care direcţionează 5% din încasările ultimei vineri din luna noiembrie către copiii din medii defavorizate. În 2023, compania a donat 201.655 de lei organizaţiei SOS Satele Copiilor România, sprijinind o casă de tip familial pentru un an de zile. Această iniţiativă va continua şi în acest an, pentru al şaselea an consecutiv. Pe lângă aceste iniţiative, dm România a donat 8,5 tone de mâncare diversificată pentru păsările din două sanctuare din judeţul Timiş.
"La dm drogerie markt, credem că responsabilitatea socială şi sustenabilitatea merg mână în mână. Fiecare iniţiativă, de la campania Giving Friday, până la proiectele educaţionale, reflectă angajamentul nostru de a construi o comunitate mai sănătoasă şi un mediu mai curat pentru generaţiile viitoare. Proiectele noastre cresc frumos, aşa cum am văzut la Caravana Sănătăţii, care, după prima ediţie din 2023, în 7 oraşe, a reuşit să ajungă anul acesta în 12 oraşe şi să tripleze numărul de participanţi", a declarat Daniela Jordanovski, Manager Marketing & Achiziţii al dm drogerie markt.