Mai mult de două treimi dintre managerii români cred că soluţia pentru depăşirea crizei economice o reprezintă creşterea vânzărilor şi a productivităţii, la pachet cu explorarea de noi pieţe de desfacere, arată un comunicat transmis redacţiei. Iar pentru a face toate lucrurile acestea încearcă să fie constant conectaţi la mediul de business.
Potrivit sursei citate, în acest context ediţia aniversară a Business Days, Business Focus 2022 - The Next Level of Evolution, găzduieşte anul acesta peste 50 de antreprenori de top care vor pune în dezbatere cele mai mari oportunităţi şi provocări, deopotrivă, în această perioadă de criză.
"Noua realitate a adus elemente noi. M-aş opri doar la trei dintre ele. Un context de piaţă diferit, cu impredictibilitate şi nevoie accentuată de agilitate, cu noi modele de business. Acestea ne împing să ieşim din gândirea rentabilităţii financiare şi să ne facem tranziţia către o importanţă dată tuturor stakeholderilor noştri, în care liderii au un rol aparte în sensul calităţii, eficienţei, datei, transparenţei, clarităţii, responsabilităţii business-ului pe termen lung, cât şi a preocupării reale faţă de oameni, comunităţi şi mediul în care trăim", susţine Adela Jansen, expert în leadership şi management strategic, speaker în cadrul Business Focus 2022 - The Next Level of The Evolution.
• Strategiile managerilor români pentru următoarea perioadă
Priorităţile în această perioadă, în opinia managerilor, sunt creşterea vânzărilor (49%) şi retenţia de personal (41%). În continuare, două treimi dintre manageri optează pentru creşterea productivităţii, iar 73% ar prefera explorarea de noi pieţe. Domeniul serviciilor este cel mai aproape de această opţiune (78%), în timp ce managerii din agricultură preferă într-o mai mare proporţie să se concentreze pe portofoliul actual de clienţi (47%), conform studiilor CONFIDEX realizate de Impetum Group în 2021 şi 2022 şi studiilor MKOR realizate în 2020, 2021 şi 2022.
• Adaptare. Digitalizare. Transformare. Triada de succes pentru mediul de business
Venind în preîntâmpinarea provocărilor pe care le parcurge în acest moment mediul de afaceri, Business Days propune mai multe subiecte de discuţii ce pot oferi o imagine de ansamblu asupra posibilităţilor pe care companiile le au pentru a se adapta, dezvolta, transforma şi pentru a rămâne competitive pe pieţele pe care activează, se arată în comunicat.
"Invitaţii şi participanţii la evenimentul Business Focus 2022 - The Next Level of The Evolution vor putea afla modul în care companiile de succes din România se adaptează la noua realitate şi se pregătesc să facă faţă provocărilor care urmează, dar şi cum pot maximiza oportunităţile derivate de starea de fapt actuală sau de realitatea viitorului preconizat. De asemenea, în sesiunile interactive pot învăţa şi deprinde abilităţile necesare pentru transformarea digitală rapidă şi de succes a afacerii lor, atât în ceea ce priveşte procesele interne, managementul oamenilor, cât şi în cea legată de gestionarea eficientă a relaţiei cu clienţii. Antreprenorii vor putea identifica noi modalităţi de finanţare şi dezvoltare a afacerii şi vor înţelege în ce mod strategiile Guvernului şi ale instituţiilor financiare de pe piaţa românească vor oferi suport şi sprijin pentru evoluţia afacerii lor", Laszlo Pacso, CEO, Consultant în strategie de marketing şi vânzări la BD Business Opportunity Generating Services şi organizator Business Days.
Ediţia aniversară a Business Days se va desfăşura în perioada 2-3 noiembrie 2022, la Radisson Blue Hotel, Bucureşti şi va reuni peste 500 de antreprenori şi manageri. Aici puteţi regăsi detalii despre opţiunile de participare la eveniment. Înscrierile se mai pot face până pe 30 octombrie 2022.
Cele două zile de conferinţă se vor încheia cu Gala Business Days, ediţie la care şi-au anunţat prezenţa cei mai importanţi 200 de oameni de afaceri din elita businessului românesc şi internaţional, precizează sursa citată.