DPD România anunţă că a lansat Predict, serviciul B2C de pre-alertare a clienţilor, dedicat segmentului B2C (Business-To-Consumer).
Predict este o soluţie de pre-alertare a clienţilor, via SMS sau e-mail, în privinţa intervalului de timp estimat pentru livrarea coletelor.
Cu Predict, în ziua scoaterii în livrare a coletului, destinatarul primeşte un mesaj - prin SMS sau e-mail, prin care este informat asupra intervalului estimat de timp în care va primi coletul. În prezent, intervalele orare de pre-alertare sunt de până la 3 ore în marile oraşe, respectiv 2 ore în Bucureşti şi 6 ore pentru restul ţării.
DPD România este activă pe piaţa locală din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrări urbane din România, înfiinţată în 1997. În Martie 2008, GeoPost Yurtici Kargo a achiziţionat pachetul majoritar al Pegasus, acesta preluând numele DPD România. Din iunie 2011, DPD România se află 100% în proprietatea GeoPost Yurtici Kargo. În prezent, DPD România se numără printre primele 5 companii de curierat rapid şi coletărie din România, cu peste 500 de angajaţi (inclusiv francizele), 72 depozite şi 15 000 de colete livrate zilnic. DPD România are o acoperire naţională în proporţie de 100% şi efectuează livrări în peste 220 de ţări din întreaga lume.