Numărul total al clienţilor eduKiwi a crescut în ultimul an cu 10% şi a ajuns la finele anului 2022 la 79.911 de clienţi activi, conform unui comunicat remis redacţiei. Compania a lansat anul trecut şase programe noi, astfel încât platforma online are 7 autori de cursuri şi peste 50 de mentori alături de care îi ajută pe cursanţi să dezvolte competenţe şi abilităţi noi.
Potrivit sursei citate, platforma eduKiwi oferă o serie de cursuri online experienţiale pregătite de experţi români în diferite domenii precum dezvoltare personală, psihologie, comunicare, terapie, coaching precum şi cursuri despre construirea unei afaceri, management şi marketing online.
"În 2023, continuăm să lucrăm la viziunea noastră de a ajuta un milion de români prin produsele noastre educaţionale. Creşterea înregistrată în 2022 a venit în mod natural după ce am îmbunătăţit toate programele educaţionale şi am crescut astfel rata de succes a cursurilor. De asemenea, am adăugat cursuri noi în portofoliu şi am lansat eduKiwi School prin care ajutăm elevii României să aibă acces la o educaţie de top, indiferent de locul în care se află în ţară, a declarat Doru Pelivan, CEO şi fondator eduKiwi.
eduKiwi School, proiect care va fi utilizat de 300.000 de elevi din România, cu o investiţie totală estimată la 1 milion de euro, este o aplicaţie educativă şi interactivă, uşor de folosit de către elevi, părinţi şi profesori. Utilizatorii eduKiwi School au acces la cursuri, care însumate vor avea peste 2.000 de ore de conţinut video, înregistrate împreună cu cei mai buni profesori din ţară.
Cursurile vor cuprinde aproape toată materia din programa claselor V-XII. Elevii înscrişi pe platforma eduKiwi School vor avea acces la cursuri de dezvoltare personală, educaţie financiară şi de educaţie sexuală. Pe lângă lecţiile şi cursurile din platformă, elevii pot găsi teme, teste interactive, meditaţii şi o comunitate de oameni extraordinari.
Conform eduKiwi, în educaţia unui tânăr există trei factori importanţi care îi influenţează educaţia: părintele, profesorul şi elevul. Studiile arată că peste 90% din elevii României nu au acces la profesori buni, determinaţi să se implice 100% în dezvoltarea elevilor, oameni care să le fie cu adevărat mentori.
Unul dintre factorii care au influenţat creşterea companiei eduKiwi în anul 2022 este că românii şi-au îndreptat atenţia spre cursuri despre abilităţi ce se pot monetiza online. De altfel, potenţialul este mare din acest punct de vedere întrucât românii sunt pe ultimul loc în Europa privind participarea la educaţia formală sau non-formală, potrivit unui studiu Eurostat cu privire la educaţie şi training. Numai 7% dintre românii care sunt angajaţi au participat la o formă de educaţie şi formare profesională, subliniază sursa citată.
Al doilea pilon de creştere care va continua să fie foarte relevant şi anul acesta este obişnuinţa oamenilor de a folosi facilităţile şi platformele online. Românii şi-au dat seama că pot să înveţe online diverse abilităţi noi, fiind parte dintr-un program digital.
Adăugarea de consultanţă individuală gratuită înainte de începerea unui program a fost a treia oportunitate care a stat la baza creşterii eduKiwi în anul 2022. Practic, acum orice cursant accesează în prealabil un serviciu de consultanţă gratuită în care identifică dacă îi este potrivit cursul experienţial şi ii se face un plan educaţional personalizat.
Echipa eduKiwi s-a mărit de aproape şase ori în anul 2022 şi a ajuns la 238 de membri, în comparaţie cu 48 de persoane în 2021, în contextul în care a crescut nevoia de personalizare a interacţiunilor din comunitate.
eduKiwi a susţinut 469 de cursuri live online şi 283 webinarii live gratuite, în total 752 de evenimente online, ceea ce se traduce prin aproximativ 1500 de ore de educaţie. Peste 320.000 de persoane s-au înscris la webinariile eduKiwi, în timp ce peste 110.000 participanţi au fost prezenţi live la webinariile eduKiwi, se menţionează în comunicat.