Agenţia Leo Burnett a obţinut în cadrul celei de-a treia ediţii Effie Awards organizată în România marele trofeu Grand Effie pentru campania Bergenbier "Prietenii ştiu de ce", client Interbrew România. Agenţia şi-a dovedit eficienţa chiar şi în participarea propriu-zisă la festival, obţinînd cele mai multe nominalizări, cele mai multe premii şi cele mai multe Gold Effies, şapte premii dintr-un total de opt campanii submise la cea de-a doua ediţie EFFIE Awards.
Leo Burnett a dominat categoriile "Băuturi alcoolice", "Băuturi nealcoolice", "Retail" si "Promoţii" cîştigînd trofee Gold Effie cu Bergenbier, Prigat şi Altex.
Patru trofee Gold EFFIE au fost obţinute de Leo Burnett la ur-mătoarele categorii: "Băuturi alcoolice" pentru campania Bergen-bier "Prietenii ştiu de ce", client Interbrew; la categoria "Băuturi nealcoolice" pentru campania Prigat "Energie naturală", client Quadrant Amroq Beverages; la categoria "Retail" pentru campania "Accesibilitate", client Altex şi la categoria "Promoţii- produse de larg consum" pentru campania Bergenbier "Barbecue grills", client Interbrew.
Două distincţii Bronze EFFIE au fost obţinute la categoria "Produse nealimentare" pentru campania Wash&Go "Sunlight", client Procter&Gamble România şi la categoria "Băuturi nealcoolice" pentru campania Prigat "Pulpă", client Quadrant Amroq Beverages. Leo Burnett România se poziţionează ca agenţia cu cele mai bune servicii de strategie şi creaţie din România. Deţinătoare a titlului de Agenţie a Anului în România, în ultimii trei ani şi de Agenţie a Anului în Europa Centrală şi de Est în 2005, Leo Burnett este şi prima agenţie românească finalistă la festivalul de la Cannes.