Juriul Effie Awards a acordat singurul titlu la categoria Durabile campaniei Logan MCV "More space, more possibilities", Dacia devenind astfel singurul brand premiat la toate edţitiile Effie România. Acest lucru dovedeşte consecvenţa agenţiei Graffiti BBDO în construirea şi continuarea unei platforme strategice de comunicare menită să afirme imaginea nouă, modernă şi de succes a constructorului de automobile.
Partenerii unei colaborări de succes Dacia şi Graffiti BBDO au sărbătorit eficienţa campaniilor de comunicare prin premiile Effie la fiecare ediţie desfăşurată până acum în România.
Anul 2004 a însemnat aur pentru eficienţa în comunicarea de produs Dacia, după ce campania pentru Dacia Solenza "Încearc-o şi mai vorbim" a câştigat primul loc în categoria produselor de larg consum nealimentare.
În paralel cu dezvoltarea unui produs de succes, Dacia a pus la punct un set de servicii post-vânzare din care s-a remarcat "Dacia Asistenţă", succesul acestui serviciu fiind răsplatit în 2005 cu un Effie de argint la categoria "Altele".
Anul 2006 a marcat o nouă recunoaştere a meritelor campaniilor de comunicare Dacia cu un EFFIE de argint pentru "Logan Diesel - îţi schimbă viaţa" la categoria Durabile (aurul nu a fost acordat).
În 2007 aceeaşi categorie Durabile răsplăteşte prin bronz EFFIE campania dedicată noului produs lansat de Dacia: Logan MCV. La doi ani după lansarea în premieră a modelului Logan în 2004, succesul de piaţă al acestuia din urmă şi campania să memorabilă au impus dezvoltarea unui concept inedit, atragător, care să capteze atenţia şi să transmită mesajul-cheie "o maşină excepţională pentru oameni obişnuiţi".
Cătălina Cernică, Managing Director Graffiti BBDO şi membru al juriului ediţiei 2007 Effie România afirmă: "Dacia a reuşit să devină singurul brand premiat la toate ediţiile Effie în condiţiile unei pieţe din ce în ce mai competitive, dominată de promoţii agresive, în condiţiile în care încă mai persistă cutuma cum ca această maşină se vinde singură. Premiile Effie marchează astfel recunoaşterea eforturilor de marketing şi de comunicare pe care Dacia le pune în spatele imaginii şi performanţelor acestui brand."