ELKO Romania, companie membră a grupului ELKO, anunţă disponibilitatea unei noi versiuni a platformei eCom, o interfaţă de tranzacţionare pusă la dispoziţia clienţilor săi, conform unui comunicat remis redacţiei. Această nouă variantă îmbunătăţită este intuitivă şi simplificată, mult mai uşor de folosit şi cu un design nou şi actual, adaptat cerinţelor impuse de mediul de afaceri în continuă evoluţie.
Potrivit sursei citate, disponibil pe baza înregistrării prealabile printr-un formular de partener avizat de echipa ELKO, accesul în platforma eCom oferă o serie de beneficii imediate clienţilor companiei. Astfel, aceştia au acces la întregul portofoliul de produse distribuite, având posibilitatea de a plasa comenzi pentru echipamente şi soluţii de la producători de top la nivel mondial.
Prin faptul că sistemul este disponibil 24/7, clienţii pot minimiza timpul de obţinere a produselor dorite prin plasarea directă de comenzi sau prin rezervarea produselor oricând, în orice zi a săptămânii. Bineînţeles, acest lucru pe baza verificării catalogului online, a preţurilor şi a informaţiilor despre stocuri, actualizate şi disponibile în timp real.
Modulul de căutare, un element de bază al oricărei platforme de comerţ electronic, este esenţial în definirea experienţei de utilizator. Poate cel mai folosit modul al platformei, acesta beneficiază acum de filtre avansate ce permit obţinerea rezultatelor dorite atât în câmpurile de căutare, cât şi în catalogul online.
Prin capacitatea sa de a gestiona informaţiile aferente fiecărui client, platforma eCom contribuie la definirea de oferte personalizate pentru aceştia. De asemenea, contribuie şi la construirea de campanii de promovare menite să aducă în atenţia utilizatorilor săi noi produse sau produse complementare care le pot completa soluţiile. Nu în ultimul rând, platforma eCom contribuie la informarea clienţilor prin ştiri şi noutăţi legate de noi produse şi noi parteneri ce extind permanent portofoliul ELKO.
Clientul are la dispoziţie pe profilul său tot setul de informaţii aferente statusului comenzilor şi plăţilor efectuate, putând vizualiza şi descărca facturi şi fişe de sold. În plus, prin eRMA, procesul de returnare a unui produs pentru rambursare, înlocuire sau reparaţii este simplificat. Clientul are posibilitatea de a urmări soluţionarea de garanţii, înregistrarea documentelor aferente şi urmărirea statusului solicitărilor, precum şi de a vizualiza istoricul acestor procese.
Pe lângă îmbunătăţirile aduse performanţelor platformei de eCom, noua versiune aduce îmbunătăţiri şi la capitolul interfeţei grafice de utilizator. Astfel, design-ul permite utilizarea mai simplă şi mai intuitivă, asigurând o experienţă mai bună. În plus, utilizatorii au posibilitatea de a alege "dark mode", acest lucru ajutându-i dacă petrec multe ore în faţa ecranului. De asemenea, sistemul permite adaptarea conţinutului la dispozitivul pe care este vizualizat, inclusiv la telefonul mobil.
Specialiştii ELKO Romania vă stau la dispoziţie pentru a afla mai multe informaţii despre noua versiune a platformei eCom, precum şi despre toate produsele existente în portofoliu, se menţionează în comunicat.