Enel Energie şi Enel Energie Muntenia anunţă atingerea numărului de două millioane de clienţi rezidenţiali pe piaţa concurenţială de furnizare de electricitate.
,,Dublarea numărului de clienţi de pe piaţa concurenţială în mai puţin de un an reprezintă un moment important în viaţa companiei noastre. Am reuşit să confirmăm încă o dată că suntem furnizorul preferat de români pe această piaţă şi că strategia noastră de a-i plasa în centrul preocupărilor noastre prin oferte personalizate, care răspund nevoilor lor de consum, a fost una de succes. Am continuat să inovăm pentru a simplifica viaţa clienţilor noştri prin oferirea unor servicii cu valoare adăugată, într-un parteneriat pe termen lung, devenind un furnizor integrat de servicii de utilităţ.", a declarat Michele Abbate, Director General Enel Energie şi Enel Energie Muntenia, potrivit unui comunicat al Enel remis, astăzi, Redacţiei noastre.
Companiile de furnizare ale grupului Enel în România au intrat, de asemenea, pe piaţa locală de furnizare de gaze naturale pentru consumatorii casnici prin configurarea unor oferte care facilitează utilizarea şi asigură predictibilitate pentru gospodării, oferindu-le beneficiul de a avea un singur furnizor atât pentru electricitate, cât şi pentru gaze naturale.
Compania s-a concentrat şi asupra zonei serviciilor cu valoare adăugată, având oferte speciale precum Enel Asistenţă, Enel Asistenţă+ pentru electricitate şi Enel Asistenţă Gaz şi Enel Asistenţă Gaz+ pentru gaze naturale. Clienţii beneficiază astfel de pachete de asistenţă tehnică pentru instalaţiile interioare de utilizarea gazelor şi electricităţii, reparaţii de lăcătuşerie, reparaţii ale instalaţiilor de încălzire a apei, verificare tehnică a instalaţiei de gaz, intervenţii de urgenţă la instalaţia de gaz şi centrala termică, printr-o reţea de firme specializate, administrată de partenerul nostru EuropAssistance.
Grupul Enel activează în peste 30 de ţări din lume, având o capacitate instalată netă de producţie de energie de circa 90 GW.