Aplicaţia ESX, platformă de agregare a activităţilor de fitness, sport şi well-being, care oferă un abonament cu acces nelimitat la sute de centre sportive şi săli de fitness din România, a încheiat anul 2023 cu o creştere de 250% a cifrei de afaceri, ajungând de la 4 mil, la 10 milioane de Euro. Creşterea a fost datorată extinderii constante, ESX fiind prezentă la momentul actual în peste 100 de oraşe din ţară, oferind acces utilizatorilor la peste 500 de centre sportive şi săli de fitness, cu 25% mai multe decât în anul precedent, conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit sursei citate, ESX a reuşit în 2023 să atragă o infuzie importantă de capital: 2 milioane de euro de la Catalyst România Fund II, unul dintre cele mai importante fonduri de tip Venture Capital din Europa de Sud-Est, condus de Marius Ghenea.
Astfel, printre cele mai notabile reuşite ale anului care s-a încheiat se numără lansarea unei noi versiuni a aplicaţiei şi a platformei web şi consolidarea segmentului business-to-business. Huawei, Amazon, Teilor, Inditex, Sphera Group, KPMG, Bitdefender, OTP Bank, Fan Courier, Vodafone, Groupama, OMV, Oracle, Autonom Services, Cora, Helpnet sunt doar o parte dintre companiile care au semnat contracte cu ESX în 2023 şi care le-au oferit angajaţilor acces la servicii de fitness şi de wellness în centrele partenere. Astfel, pe lângă accesul la săli de sport, utilizatorii pot încerca activităţi precum căţărare, cycling, squash, box, tenis, dans etc.
În 2023, ESX a depăşit pragul de încasări de 300,000 de euro într-o singură zi şi a înregistrat peste 20,000 de intrări pe lună la o singură sală parteneră, arată sursa citată.
"Nevoia de activităţi de recreere şi sportive este încă în creştere în România şi echipa ESX pariază pe acest interes pentru un stil de viaţă mai activ şi sănătos. Pentru 2024, ne propunem dublarea cifrei de afaceri prin atragerea unui număr de 400,000 de membri şi extinderea reţelei de centre partenere de la 500, la 700. Şi echipa a crescut proporţional cu nevoile businessului, numărând în prezent peste 40 de angajaţi şi colaboratori, de două ori mai mult decât în 2022.", a declarat Andrei Trofin, CEO şi fondator ESX.
În 2024, ESX îşi mai propune să lanseze două linii noi de business, prima fiind o platformă de antrenori, nutriţionişti şi kinetoterapeuţi, iar a doua, un produs de nutriţie personalizată, cu o bază de date de peste 1,000 de reţete şi peste 100 de filtre pentru alegeri preferenţiale.
Având ca obiectiv consolidarea poziţiei de lider de piaţă, ESX estimează că membrii săi vor intra în acest an de peste 10 milioane de ori la centrele sportive şi la sălile de fitness din reţea.