Netflix (NASDAQ: NFLX), gigantul de video streaming, rămâne un câştigător indiscutabil al pandemiei, o perioadă în care abonaţii au făcut adevărate maratoane TV. Platforma a ajuns la 200 de milioane de clienţi anul trecut, conform raportului de presă săptămânal al analistului eToro Ionuţ Paulenco.
"Mă aştept ca ritmul de creştere să fie mai rapid o dată cu vremea rece şi pentru că pandemia s-a agravat. În T3 creşterea a încetinit, Netflix adăugând doar 2.2 milioane de noi abonaţi, cu mult mai puţin ca în T1 şi T2/2020, când platforma a câştigat 15.8 milioane de noi abonaţi, respectiv 10.1 milioane de abonaţi în T2. În prezent, acţiunile companiei valorează de 80 de ori mai mult decât câştigurile sale şi se confruntă cu o concurenţă în creştere din partea Amazon Prime, HBO Go, Disney+ şi Hulu. Toată lumea se întreabă dacă Netflix e supra-apreciat? Eu cred că nu, deoarece Netflix a demonstrat că îşi poate creşte valoarea prin realizarea de venituri de la abonaţii săi - vedem că în ultimele luni a crescut preţurile abonamentelor în SUA şi Europa. Va pierde oare clienţi din cauza creşterii preţurilor? Eu cred că Netflix îşi va păstra abonaţii, în ciuda creşterilor de preţuri, pentru că oamenii sunt deja fideli show-urilor platformei, aşa că nu vor schimba serviciul de streaming pentru a economisi câţiva euro sau dolari. În T4, analiştii se aşteaptă ca veniturile Netflix să crească la 6,6 miliarde de dolari, cu aproximativ 21% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Previziunile de creştere sunt de 1,38 USD per acţiune faţă de la 1,30 USD per acţiune cât era în T4 2019", arată sursa citată.