EURO 2020 Întârzieri şi amânări, nicio cărămidă nu a fost mişcată

D.N.
Ziarul BURSA #Sport / 23 noiembrie 2017

Întârzieri şi amânări, nicio cărămidă nu a fost mişcată

Autorităţile menţin ritmul de melc în ceea ce priveşte lucrările de infrastructură destinate găzduirii Euro 2020. Munţi de hârtii au fost ştampilaţi şi semnaţi, dar până acum nicio cărămidă nu a fost pusă la stadioanele care trebuie renovate/reconstruite.

Nici celelalte lucrări "vitale" nu stau mai bine din punctul de vedere al demarării lucrărilor. În această săptămână am fost informaţi că Magistrala 6 de metrou Gara de Nord - Otopeni nu va fi realizată nici în 2018. Anunţul a fost făcut de secretarul de stat Dragoş Titea. Lucrările ar fi trebuit începute în această vară, dar deocamdată nu a fost finalizată...faza de proiectare. O speranţă se mai leagă de faptul că CFR şi-a luat angajamentul că va termina ruta de doi kilometri care să facă legătura între gară şi aeroport. Chestiunea legăturii dintre Aeroport şi oraş este foarte importantă. În 2014, când a fost făcut raportul de evaluare a dosarelor de candidatură, întocmit de UEFA, ţara noastră era informată că în următorii şase ani trebuie să rezolve slaba legătură dintre Aeroportul Internaţional Henri Coandă şi Bucureşti. După cum se poate observa în primii trei ani nu au fost terminate nici dosarele. În urmă cu un an, când la Bucureşti a venit o delegaţie de la UEFA, primarul General al Capitalei, Gabriela Firea a dat asigurări că nu vor exista probleme şi nici întârzieri în ceea ce priveşte lucrările de infrastructură: "Vom implementa toate rigorile cerute de UEFA. Într-un răgaz atât de scurt, la iniţiativa mea, din acest moment se pot realiza toate documentele pentru magistrala M6. Vom fi atenţi şi receptivi ca toate autorizaţiile să fie primite la timp. Această magistrală va avea 12 staţii. Parcul de autoturisme al RATB va fi unul nou şi modern, nu ne va fi ruşine să primim toţi turiştii. Primăria Generală a Capitalei este pregătită să organizeze şi centrul internaţional de presă în perspectiva Campionatului European. Vom reabilita şi unele străzi, vom moderniza şi Centrul Vechi acolo unde cu siguranţă, după meciuri, se vor afla cei mai mulţi turişti".

Renovarea stadioanelor din Bucureşti pentru turneul final al Campionatului European din 2020 se dovedeşte de a semenea a fi o acţiune greu de realizat. Pentru construirea celor patru stadioane de antrenament vor fi cheltuiţi peste 100.000.000 de euro (70.000 de locuri la un cost de 1500 de euro per loc). Au fost făcute studii, s-au obţinut avize, dar nimic nu s-a mişcat până acum la niciunul dintre stadioane. Naţional Arena (va găzdui patru meciuri, trei din faza grupelor şi unul din optimile de finală) şi stadioanele Arcul de Triumf, Rapid, Steaua şi Dinamo, destinate pregătirii echipelor sunt cele cinci obiective principale. Cu stadionul Dinamo, doar discuţiile legate de amplasament şi proprietar au durat un an, acum se speră că lucrările de construcţie vor dura mai puţin.

Euro 2020 va fi găzduit de următoarele oraşe: Amsterdam, Baku, Bilbao, Bruxelles, Bucureşti, Budapesta, Copenhaga, Dublin, Glasgow, Londra, Munchen, Roma şi Sankt Petersburg.

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb