Arctic este cel mai vândut brand de electrocasnice mari din România, potrivit Euromonitor International Limited, conform definiţiei pentru electrocasnice mari, volum unităţi vândute în comerţul cu amănuntul, date pentru anul anterior, informează un comunicat remis redacţiei. Astfel, Arctic îşi păstrează poziţia de top pe pieţa locală de profil, o recunoaştere a capacităţii sale de a se adapta în permanenţă cerinţelor consumatorilor. Raportul include aparate frigorifice, maşini de spălat rufe, uscătoare de rufe, maşini de spălat vase, aparate de gătit şi cuptoare cu microunde, atât încorporabile, cât şi de sine stătătoare.
Potrivit sursei citate, poziţia în top vine să confirme faptul că românii percep Arctic ca un brand modern şi relevant. Arctic a câştigat loialitatea şi încrederea consumatorilor punând accent pe inovaţie, oferind electrocasnice cu tehnologii moderne, la un preţ atractiv.
"Le mulţumim românilor pentru încrederea acordată. Suntem mândri să le putem oferi soluţii tehnologice avansate care susţin un stil de viaţă sustenabil. Importanţa pe care o acordăm tehnologiilor inteligente este răspunsul nostru la provocările climatice actuale, sustenabilitatea, digitalizarea şi inovaţia fiind elemente cheie în modelul nostru de afaceri. Fabrica Arctic de maşini de spălat rufe din Ulmi, prima unitate de producţie Industry 4.0 din ţară, a fost desemnată de către Forumul Economic Mondial drept una dintre cele mai sustenabile centre Industry 4.0 din lume, primind statutul de Sustainability Lighthouse. Evoluăm odată cu românii şi suntem alături de ei, atât prin produsele inovatoare pe care le oferim, cât şi prin contribuţia pe care o aducem la economia locală", a declarat Murat Buyukerk, Chief Executive Officer Arctic.
"Este un motiv de mândrie să fim brandul de electrocasnice pe care românii îl preferă. Această poziţie ne onorează şi ne provoacă, deopotrivă, să menţinem cele mai înalte standarde. Misiunea noastră este să democratizăm tehnologia şi să facem sustenabilitatea accesibilă, prin produse inovatoare, de înaltă calitate, care să răspundă nevoilor în schimbare, cu un raport calitate-preţ cât mai corect", a adăugat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director.
Cu o istorie de peste o jumătate de secol, Arctic şi-a asumat misiunea de a oferi consumatorilor electrocasnice care să răspundă nevoilor actuale, ajutându-i, totodată, să aibă un stil de viaţă sănătos şi sustenabil. Printre tehnologiile care susţin şi promovează aceste două direcţii se numără funcţia ExtraSteam inclusă în maşinile de spălat Arctic, care oferă un plus de îngrijire şi igienizare, prin utilizarea aburului, în vreme ce tehnologia AquaPower integrată în maşinile de spălat vase asigură o curăţare mult mai eficientă. Un alt exemplu este cuptorul electric încorporabil care dispune de tehnologiile Gătire asistată cu abur şi Gătire 3D, care garantează mese perfecte, valorificând la maximum eforturile în bucătărie. Funcţia inovatoare Blue Tech cu lumină albastră, integrată în frigider, păstrează efectul de fotosinteză, astfel încât fructele şi legumele să se menţină proaspete cu până la 30% mai mult decât în condiţii standard.
Stilul de viaţă al românilor evoluează în permanenţă, iar Arctic va continua să rămână ancorat în realităţile pieţei şi să dezvolte electrocasnice care să uşureze viaţa consumatorilor, se mai arată în comunicat.