evoMAG aniversează 15 ani şi creşte cu 40% capacitatea depozitului

C.B.
Miscellanea / 11 mai 2020

evoMAG aniversează 15 ani şi creşte cu 40% capacitatea depozitului

evoMAG aniversează 15 ani şi creşte cu 40% capacitatea depozitului, într-un proces de extindere pe verticală. Decizia de extindere a capacităţii depozitului a fost luată pe fondul majorării vânzărilor din ultimele două luni şi a fost posibilă ca urmare a unei investiţii anterioare, de 50.000 de euro, în sistemul de tip WMS, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.

"Situaţia actuală ne reconfirmă că suntem în industria care trebuie şi că astăzi, mai mult ca oricând, trebuie să luăm decizii mai rapid, să analizăm mai bine datele, să înţelegem mai bine comportamentul şi nevoile clienţilor. Suntem în acelaşi domeniu de 15 ani. În tot acest timp, singurul lucru care a rămas la fel este că, online, clienţii pot adăuga produse în coş. În rest, totul s-a schimbat: tehnologiile folosite, partea operaţională, înţelegerea clientului, nevoile acestora, modalităţile de plată, serviciile oferite etc. Acum 15 ani era tabu să cumperi online - acum e o normalitate. Mai ales în condiţiile actuale, când, de la începutul anului, industria de eCommerce a crescut cu 25%", spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Numărul comenzilor evoMAG a crescut, în ultimele 2 luni, cu peste 35%, pe fondul cererii mai mari şi a schimbării comportamentului de consum al clienţilor.

"Luna trecută, din totalul comenzilor, 40% au aparţinut clienţilor noi, aflaţi astfel la prima comandă pe evoMAG.ro. A crescut mult numărul clienţilor persoane fizice, iar decizia de cumpărare a fost luată mult mai rapid. A crescut conversia cu 30 - 40%, ajungând la 1,5%. Clienţii au făcut mai multe plăţi online, cu cardul, 60% dintre comenzi fiind plătite în acest fel", mai spune Mihai Pătraşcu, menţionând că, în general, oamenii cu căutat furnizori cu experienţă, cu branduri puternice în piaţă şi au ales jucătorii mai cunoscuţi.

Pe lângă cererea în creştere din ultimele două luni, viteza de implementare a deciziilor a contribuit la majorarea vânzărilor evoMAG, angajaţii companiei reuşind ca, într-o singură zi, să facă tranziţia de la desfăşurarea activităţii la birou, la cea în regim home office, iar evoMAG să fie în tot acest timp 100% operaţional.

"Ne-a fost uşor să ne adaptăm, pentru că aveam deja implementate astfel de proceduri, de lucru de acasă. Diferenţa a făcut-o faptul că avem un centru de date şi că am putut analiza datele săptămânal, ca să ne putem da seama care este următorul trend şi să ajustăm ofertele şi produsele în consecinţă.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6879
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3062
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9723
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.4124

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb