evoMAG extinde opţiunile de livrare a produselor la nivel naţional în sistem locker, oferind clienţilor posibilitatea de a ridica produsele comandate din peste 5.000 de noi astfel de puncte instalate în toată ţara. Extinderea ale loc ca urmare a noilor parteneriate încheiate cu două dintre cele mai importante firme de curierat din România: Fan Courier şi Cargus, pentru utilizarea serviciilor FanBox şi, respectiv, Ship & Go, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, noile puncte de tip locker se adaugă celor peste 3.900 de lockere instalate şi folosite anterior de evoMAG în parteneriat cu compania de curierat Sameday, pentru utilizarea serviciului easybox.
Extinderea opţiunilor de livrare la nivel naţional în sistem locker se înscrie în strategia evoMAG de a oferi clienţilor cea mai bună experienţă de shopping şi posibilitatea de a intra cât mai repede în posesia produselor comandate, în ritmul şi în locurile preferate de aceştia.
În prezent, peste 30% din totalul comenzilor evoMAG din întreaga ţară sunt livrate folosind reţeaua de lockere, în parteneriat cu cele mai importante companii de curierat din România, oferind clienţilor posibilitatea de a-şi planifica preluarea coletelor conform propriului program.
Pe lângă numărul mai mare de comenzi cu livrare la lockere, evoMAG înregistrează şi o cerere în continuă creştere pentru livrare rapidă (livrare între una şi trei ore), mai ales în zonele urbane unde timpul de aşteptare redus este esenţial. Astfel, în prezent, până la 3% din totalul comenzilor ajung la destinaţie prin platformele de livrare rapidă (Glovo, Bringo şi Tazz).
"Noile parteneriate subliniază angajamentul evoMAG de a oferi cele mai rapide şi mai convenabile opţiuni de livrare de pe piaţă. Deservim 2 nevoi diferite prin toate aceste parteneriate. În ceea ce priveşte livrarea la lockere, clienţii au nevoie de predictibilitate în livrare şi să câştige timp, iar pe segmentul de livrări rapide, într-un interval de 1 - 3 ore, aceştia au nevoie să îşi rezolve o problemă punctuală: să facă rapid un cadou, să înlocuiască un produs care s-a stricat, în general să rezolve o problemă rapidă, punctuală", spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG, menţionând că, anul acesta, ponderea livrărilor la lockere va depăşi 40%, pe fondul creşterii cererii pentru astfel de livrări şi odată cu expansiunea reţelei de lockere şi cu intensificarea concurenţei în acest segment.
În ceea ce priveşte produsele, telefoanele mobile, accesoriile, componentele de calculator şi consumabilele se numără printre cele mai frecvent achiziţionate articole prin serviciul de livrare rapidă, evidenţiind cererea în continuă creştere pentru soluţii agile şi eficiente.
Preocuparea pentru livrarea rapidă a produselor comandate s-a aflat permanent în centrul strategiei de dezvoltare a evoMAG. În ultimii ani însă, compania a accelerat dezvoltarea segmentului de livrări, încheind parteneriate cu cele mai importante platforme de livrare rapidă, fiind retailerul de tehnologie cu cele mai multe opţiuni de livrare rapidă din România.
Produsele evoMAG sunt listate, în prezent, pe platformele Glovo, Bringo şi Tazz, în acelaşi timp, clienţii companiei putând accesa o reţea de aproximativ 9.000 de lockere, dispuse la nivel naţional, în parteneriat cu trei dintre cele mai importante companii de curierat din România.