EvoMAG dublează spaţiul de depozitare şi creşte stocurile de Black Friday cu 50%, pentru a asigura reducerea timpilor de livrare a comenzilor, şi pentru a susţine creşterea vânzărilor, în următoarea perioadă, conform unui comunicat remis redacţiei. Totodată, evoMAG continuă strategia de dezvoltare a companiei pe segmentul diversificării portofoliului de produse, compania anunţând recent dublarea portofoliului, la peste 120.000 de produse listate în site.
"Este o perioadă cu multe provocări pentru toată lumea, în contextul inflaţiei, crizei energetice, războiului de la graniţă. La nivelul pieţei, ne aşteptăm ca, anul acesta, să vedem o decelerare în ritmul de creştere al vânzărilor de Black Friday. Retailerii care vor înregistra vânzări mai mari s-au pregătit pe toate palierele, de la stocuri de produse în trending şi investiţii în servicii de diferenţiere, până la diversificarea canalelor de vânzări. La evoMAG, estimăm o creştere de aproximativ 10% a vânzărilor în perioada de Black Friday 2022, faţă de perioada similară a anului trecut", spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Potrivit sursei citate, pentru a accelera dezvoltarea companiei, strategia evoMAG a vizat anul acesta şi prezenta pe mai multe platforme marketplace. Început în vara anului trecut, cu listarea în marketplace-ul Elefant.ro, acest demers a continuat anul acesta cu listarea în marketplace-urile eMAG şi Cel.ro.
"Am căutat anul acesta să găsim noi canale de vânzări, astfel încât să fim cât mai aproape de clienţii noştri, să le oferim acces la produsele de calitate de care au nevoie, la preţuri accesibile. Vom continua acest demers de extindere a evoMAG pe pieţele online din România şi la nivel internaţional, prin prezenţa în cât mai multe platforme marketplace relevante", mai spune Mihai Pătraşcu.
evoMAG a încheiat parteneriate cu cele mai importante platforme de livrare rapidă, fiind retailerul de tehnologie cu cele mai multe opţiuni de livrare rapidă din România. Astfel, produsele evoMAG sunt listate pe Glovo, Bringo şi Tazz, compania estimând că vor fi livrate peste 50.000 de comenzi prin toate cele 3 aplicaţii partenere de livrare rapidă, iar peste 100.000 de comenzi vor fi livrate în lockerele easybox, în contextul în care peste 90% dintre comenzi sunt livrare în 24 de ore, subliniază sursa citată.
"Toate aceste parteneriate se înscriu demersul nostru de a oferi o experienţă de shopping fără cusur la evoMAG, iar livrarea cât mai rapidă este un obiectiv important în strategia de dezvoltare a evoMAG, alături de diversificarea opţiunilor de livrare rapidă a comenzilor", adaugă Mihai Pătraşcu.
evoMAG mizează şi anul acesta pe laptopuri, televizoare, telefoane mobile, componente PC, vehicule electrice ca fiind cele mai vândute produse de Black Friday. Compania va desfăşura campania de Black Friday 2022 pe parcursul unei luni întregi, în intervalul 28 octombrie - 27 noiembrie, pe parcursul a 4 runde de reduceri. Ca şi anii trecuţi, în fiecare nouă rundă de Black Friday vor fi incluse şi produse diferite, care nu au beneficiat de reduceri anterioare, se mai arată în comunicat.