evoMAG dublează portofoliul şi depăşeşte 120.000 de produse listate în site, conform planului de acţiune. evoMAG îşi propune, ca parte a strategiei de extindere, diversificarea categoriilor, cu accent pe stocuri mai mari şi noutăţi tehnologice.
"În ultimii doi ani şi jumătate am abordat mai structurat şi în amănunt fiecare linie de business, în beneficiul clienţilor, oferindu-le acces rapid la produse de ultimă generaţie, la preţuri accesibile. Pentru evoMAG, această perioadă este sinonimă cu o transformare organizaţională, lucru care ne-a permis să creştem stocurile cu peste 50%, să îmbunătăţim foarte mult procesul de automatizare şi să reorganizăm activitatea de recepţie a mărfii şi de procesare a coletelor, concomitent cu creşterea numărului de angajaţi", spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Extinderea portofoliului de produse vine în sprijinul cererii mai mari de echipamente electronice din această perioadă. Faţă de luna septembrie a anului trecut, evoMAG estimează o creştere de peste 10% a vânzărilor în prima lună de toamnă a acestui an, pe fondul deschiderii tuturor şcolilor în offline.
Bugetul mediu alocat de familiile din România pentru achiziţiile de echipamente electronice şi gadget-uri în această perioadă este similar celui de anul trecut: aproximativ 1.650 de lei.
Top 5 electronice vândute în septembrie
În această perioadă, cele mai vândute echipamente electronice sunt: laptopurile, tabletele, PC-urile, monitoarele şi imprimantele multifuncţionale. Anul acesta, comportamentul consumatorilor s-a schimbat în comparaţie cu ultimii doi ani, cererea fiind îndreptată către echipamentele electronice "clasice", lucru care arată că părinţii nu mai iau în calcul desfăşurarea online a cursurilor.