Campania de Black Friday a generat, în total, vânzări de 5 milioane de euro, cu o valoare medie a comenzii de 800 de lei, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
În perioada de Black Friday, clienţii evoMAG au plasat peste 25.000 de comenzi, iar numărul total de vizite pe site a fost de peste 1,7 milioane. Interesul crescut pentru reducerile de Black Friday a determinat anul acesta creşterea ofertei, evoMAG oferind reduceri la peste 70.000 de produse. În 2019, bărbaţii au cheltuit mai mult decât femeile.
În ceea ce priveşte profilul cumpărătorilor de Black Friday, acesta a crescut cu 15% numărul comenzilor realizate de publicul tânăr şi cu 20% al comenzilor făcute de persoanele cu vârste de peste 65 de ani. De asemenea, 35% dintre clienţi au ales să plătească cu cardul produsele achiziţionate de Black Friday, iar aproape 60% din traficul înregistrat pe site a venit de pe dispozitivele mobile, potrivit comunicatului citat.
Pe parcursul desfăşurării campaniei de Black Friday 2019, peste 5.700 de comenzi au fost ridicate din showroom, adică 23% din numărul total de comenzi plasate pe evoMAG.ro.