Facturile Romtelecom pot fi plătite şi prin serviciul Debit Direct de la Banca Transilvania (BT). Clienţii nu mai au astfel grija achitării lunare a facturilor, plata efectuându-se automat, la data scadenţei, din contul curent, fără a mai fi nevoie deplasarea la casieriile băncii sau ale furnizorului.
Avantajele serviciului Debit Direct sunt: economia de timp, certitudinea că facturile vor fi plătite la timp şi, nu în ultimul rând, faptul că nu sunt percepute costuri suplimentare, comisionul fiind 0. Practic, plata se face direct din contul curent al clientului, pe care, în acest caz, trebuie să-l aibă la Banca Transilvania, iar operaţiunea se face în mod automat, la data scadenţei. Pentru a beneficia de Debit Direct este necesară încheierea unei Convenţii de Plată, la oricare unitate a Băncii Transilvania.
La BT, facturile Romtelecom, ca şi ale altor parteneri, mai pot fi plătite şi prin alte modalităţi: în numerar, la casierii, sau cu ajutorul OPH-ului, inclusiv prin Internet Banking - BT 24.
Banca Transilvania se alătură astfel convenţiilor pe care Romtelecom le are cu diferite companii. Din dorinţa de a veni în întâmpinarea clienţilor săi, Romtelecom a dezvoltat prin aceste colaborări o gamă variată de modalităţi de plată şi o reţea extinsă de locaţii pentru plata facturii telefonice. Dacă la început plata se făcea doar la oficiile Romtelecom, în jur de 400 ca număr, acum clienţii au la dispoziţie ghişee ale băncilor, bancomate, oficii ale Poştei Române, serviciile UNIKASA şi SIMPLIS FACTURI, punctele de încasare PayPoint, magazine GERMANOS şi Romtelecom, adică peste 16.500 puncte de încasare.