Clubul de fotbal patronat de Gheorghe Hagi, Farul Constanţa, a anunţat că la finalul săptămânii va fi lansată o platformă Market Place, prin care fanii pot ajuta financiar echipa.
"Farul MarketPlace.ro este o platformă modernă pe care suporterii constănţeni şi familiile lor o pot folosi pentru a socializa, cât şi pentru a-şi ajuta financiar echipa favorită atunci când îşi fac cumpărăturile. La fiecare tranzacţie făcută pe Farul MarketPlace.ro, 50% din comisionul de vânzare ajunge la echipa dobrogenilor. Lansarea oficială a platformei are loc duminică, 17 iulie, de la ora 18:30, pe stadionul Central - Academia de Fotbal Hagi, în acelaşi timp cu debutul Farului Constanţa pe teren propriu, în sezonul 2022-2023 al Superligii, împotriva formaţiei FCU Craiova", a transmis gruparea constănţeană pe site-ul oficial.
"Filosofia noastră a fost mereu bazată pe performanţă, pasiune şi personalitate. Vrem să fim cei mai buni, iar pentru a reuşi trebuie să ne dezvoltăm mereu, pe toate planurile. Farul suntem toţi. Este echipa noastră, a tuturor dobrogenilor, iar prin Farul MarketPlace cu toţii vom ajuta echipa să fie mai puternică şi să dispună de un buget mult mai mare, care să-i asigure performanţa. Aşa cum am spus mereu: Doar împreună suntem mai puternici", a declarat Gheorghe Hagi.
Farul MarketPlace este un nou pas în direcţia corectă, de aliniere a fotbalului dobrogean la rigorile actuale ale acestei discipline, consideră preşedintele clubului, Ghoerghe Popescu.
Platforma este un adevărat mall online, cu peste 80.000 de produse (de la alimente şi produse de băcănie, telefoane, electronice şi electrocasnice, îngrijire personală, articole sportive, jucării, pet-shop, accesorii auto), dar şi o reţea de socializare unde susţinătorii Farului pot discuta şi pot câştiga premii.