Preşedintele şi Directorul General al "Farmec" Cluj-Napoca, principalul producător autohton de produse cosmetice, se retrage de la conducerea companiei, după o activitate de 40 de ani în domeniul industriei cosmetice. Începând cu luna ianuarie 2009, compania românească de cosmetice va fi condusă de Mihaela Turdean. Numit în funcţie în mai 1968, Liviu Turdean a împlinit în 2008 40 de ani în Farmec, devenind astfel cel mai longegiv director de companie din România.
La vârsta de 33 ani, a fost numit director al întreprinderii Flacăra, devenită ulterior Farmec. Liviu Turdean a acceptat atunci poziţia de conducere, cerând însă posibilitatea de a dezvolta compania. Dacă în 1968 Farmec nu era decât o fabrică cu 40 de angajaţi care producea aproximativ 20 de produse cosmetice, ea s-a transformat astăzi în cel mai mare producător autohton de cosmetice, cu peste 600 de angajaţi şi un portofoliu de peste 400 de produse.
De numele lui Liviu Turdean se leagă şi o serie de momente istorice pentru Farmec Cluj-Napoca, cum ar fi decizia doamnei profesor doctor Ana Aslan - din toamna lui 1968 - de a încredinţa companiei dezvoltarea invenţiei sale, crema Gerovital H3. Astăzi, liniile de produse Gerovital au ajuns cunoscute pe toate continentele lumii, iar confirmarea calităţii lor a venit nu doar din direcţia premiilor obţinute, cât mai ales din încrederea consumatorilor dovedită în zeci de ani.
Cele mai recente rezultate financiare ale companiei indică o cifră de afaceri de 90 de milioane de ron la sfârşitul lunii decembrie 2008, în urcare cu 22% faţă de anul 2007, toate acestea în nişte condiţii de piaţă dificile pentru toată lumea.
Produsele realizate şi comercializate de Farmec Cluj Napoca prin intermediul reţelei proprii de distribuţie reuşesc să se situeze în topul preferinţelor consumatorilor din România, ca volume de vânzări, compania clujeană fiind lider de piaţă pe multe segmente din industria dermato-cosmetică prin produsele sale Gerovital, Aslavital, Farmec