Producătorul de cosmetice Farmec Cluj Napoca estimează în luna decembrie o cifră de afaceri de circa 2,2 milioane de euro, în creştere cu peste 30% faţă de vânzările medii raportate într-o lună obişnuită, a declarat specialist marketing Farmec Cluj-Napoca, Mariana Siniţaru., citat de NewsIn.
"Pentru luna decembrie se estimează o creştere a vânzărilor de peste 30%, comparativ cu o lună obişnuită, când se înregistrează în medie vânzări de 1,7 milioane de euro", a declarat reprezentantul Farmec Cluj Napoca.
Lunile dinaintea sărbătorilor de iarnă duc la o creştere substanţială a cererii de produse cosmetice, reprezentând peste 20% din rulajul total al unui an întreg. "În 2006, vânzările din lunile noiembrie-decembrie, au reprezentat aproximativ 25% din totalul vânzărilor pentru întreg anul 2006" a mai precizat Siniţaru. Aceasta a adăugat că, în luna decembrie cresc şi exporturile cu aproximativ 10%, cererea fiind mai mare şi pe pieţele externe.
Farmec Cluj-Napoca a înregistrat în primele nouă luni ale anului un profit de două milioane euro şi o creştere a cifrei de afaceri cu 14%, la 15,5 milioane de euro, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Exporturile companiei au reprezentat 12% din totalul afacerilor de 15,5 milioane euro. Până în 2010, Farmec Cluj-Napoca estimează investiţii de peste 12 milioane euro pentru crearea unei noi secţii de producţie pe platforma de la sediul central şi a încă patru secţii de producţie pe platforma din satul Dezmir.
Compania a inaugurat, luna trecută, primul laborator din Transilvania de analize fizico-chimice şi microbiologice, investiţia ridicându-se la peste 90.000 de euro, din care jumătate reprezintă fonduri obţinute în baza unui program de cofinanţare pentru dotarea laboratoarelor, organizat de Ministerul Economiei şi Comerţului. Acest laborator efectuează peste 50 de analize fizico-chimice şi microbiologice, din care 18 sunt acreditate, pentru produse cosmetice de machiaj şi îngrijire, precum şi alte produse de toaletă, igienă şi cosmetică auto.