Festivalul de publicitate Ad"Or 2006 se derulează în perioada 17-19 mai, cîştigătorii urmînd să fie desemnaţi în seara zilei de 20 mai, în cadrul unui spectacol de gală. Anul acesta s-au înscris în concurs 21 de agenţii cu un total de 306 lucrări.
Juriul desemnat să aleagă cîştigătorii acestei ediţii este format din: Jan Leube - Creative Director Scholz & Friends Berlin; Caroline Marshall - Executive Editor Campaign; Erich Reuter - Executive Creative Director McCann Erickson München; Jason Romeyko - Regional Creative Director Saatchi & Satchi Warsaw; Vivian Walsh - Ex-Art Director Fallon USA, Ex-Art Director Saatchi & Saatchi London.
În prima zi de seminarii din cadrul festivalului va fi prezentă doamna Sascha Van der Plas, Account Supervisor LAVAZZA - Armando Testa Italy. Domnia sa va prezenta auditoriului making of-ul faimosului calendar "Airlines" al fotografei Ellen von Unwerth. În aceeaşi zi, Erich Reuter - Executive Creative Director, McCann Erickson München va împărtaşi din experienţa sa de om de creaţie, în cadrul unui workshop despre cum se nasc ideile creative.
Vineri, 19 mai, la standul Rospotline din World Trade Plaza va fi prezent Walter Lurzer, fondatorul binecunoscutei reviste de advertising Lürzer"s Int"l Archive. Tot vineri, în cadrul seminariilor, pasionaţii de publicitate îi vor putea întîlni pe Ales Pavlin - Internaţional Relation Director GOLDEN DRUM şi pe Jan Leube - Creative Director, Scholz & Friends Berlin.
Festivalul Ad"Or 2006 acoperă toate formele de expresie publicitară şi este un eveniment al Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (RAAA) fiind organizat de Business Media Group, cu sprijinul IAA.