Grupul bistriţean Filadelfia şi-a crescut cifra de afaceri cu 31% după primele trei trimestre ale anului, comparativ cu perioada similară din 2011, de la 50,3 milioane de lei la 66,1 milioane de lei, arată un comunicat de presă.
Creşterea s-a datorat în special extinderii flotei destinate transportului de marfă al companiei şi, implicit, creşterii numărului de comenzi realizate în această perioadă la nivel intra şi extra comunitar prin intermediul Casei de Expediţii Filadelfia (+ 79% după T3), precum şi diviziilor Filadelfia Turism (+ 50%), Filadelfia Marfă (+ 36%) şi Tabita Tour (+10%).
"Rezultatele pozitive pe care le-am înregistrat în acest an s-au datorat revigorării uşoare a situaţiei economice în unele state europene, unde clienţii noştri au exportat mărfuri prin intermediul flotei auto Filadelfia Group. Am avut instrumentele necesare pentru a ne onora toate comenzile, fapt ce a condus la creşterea afacerilor grupului. Cifrele ne arată că investiţiile pe care le-am făcut de-a lungul anilor în parcul auto au început să ne aducă beneficiile scontate, ceea ce ne bucură foarte mult. Până la finalul anului sperăm să reuşim să menţinem acest trend ascendent şi să ajugem la o cifră de afaceri de 80 de milioane de lei", a declarat Ioan Sighiartău, director al Filadelfia Group.
Pentru anul viitor, compania şi-a stabilit o ţintă de business de 24 de milioane de euro şi o rată a profitului de 5%.
În acest an Filadelfia Group a investit 200.000 de euro în extinderea parcului auto a diviziei de transport internaţional de persoane, Tabita Tour, iar până la finalul anului compania va mai cumpăra patru autocare, a căror valoare totală se va ridica la 800.000 de euro.