Fly Go a avut anul trecut o cifră de afaceri de 22 milioane de euro

A consemnat LARISA BĂNICĂ
Ziarul BURSA #Companii #Turism / 9 decembrie 2015

Fly Go a avut anul trecut o cifră de afaceri de 22 milioane de euro

CEO Fly Go: "Am pus piciorul în Bucureşti în 1990 şi a fost dragoste la prima vedere"

"Am o casă ţărănească, autentic românească, pe care am făcut-o cu mâinile mele"

Stefano Iervolino, CEO-ul companiei Fly Go, a ales ţara noastră pentru a investi într-un business de servicii de turism din mediul online. Într-un interviu acordat pentru ziarul BURSA, Stefano a dezvăluit motivele pentru care a părăsit Italia, ţara lui de origine, dar şi câteva din planurile sale de viitor, aici.

Reporter: De cât timp vă desfăşuraţi activitatea în România?

Stefano Iervolino: Sunt în această ţară de 10 ani. Am observat că se pot face multe în acest domeniu, aşa că m-am decis să îmi fac site-ul meu propriu. Lumea mă considera nebun, pentru că, la acea vreme, în online, nu era mai nimic. Activitatea mi-am început-o într-un garaj, vindeam un bilet la trei săptămâni, dar încet, încet mi-am format echipa şi am crescut.

Reporter: Echipa de atunci se regăseşte şi acum?

Stefano Iervolino: Da, mare parte e şi astăzi. Doar doi au plecat, iar acum suntem 40. Am lucrat împreună cot la cot cu angajaţii, cu credinţa că omul, când vine la muncă, trebuie să vină încărcat pozitiv, să transmită o stare de bine. Am fost şi eu angajat foarte mult timp până să-mi deschid afacerea proprie - ba la McDonald's, ba în hoteluri - şi nu îmi plăcea atmosfera rigidă.

Reporter: De ce aţi ales România?

Stefano Iervolino: Tatăl meu a stat aici din 1988, iar eu am pus piciorul în Bucureşti în 1990 şi a fost dragoste la prima vedere - a fost un şoc, dar unul frumos. În Italia era fum peste tot de la maşini, iar aici nu, pentru că era imediat după Revoluţie. Senzaţia asta pur şi simplu m-a înnebunit! M-am îndrăgostit de atmosferă, de oameni şi de modul în care se fac lucrurile în România - totul se poate rezolva şi nu mă refer la bani, ci la oamenii deschişi, oneşti, surâzători. În alte locuri, oamenii sunt rigizi, nu poţi lucra cu ei. Iubesc trecutul, am chiar şi o casă ţărănească, autentic românească, pe care am făcut-o cu mâinile mele, unde îmi place să merg din când în când. În acest moment, mă declar 70% român şi 30% italian.

Reporter: Doriţi să promovaţi turismul aici?

Stefano Iervolino: Da. România merită vizitată, este o ţară superbă, mai ales în zonele de munte. E păcat că este cunoscută şi - în unele locuri mai ales - din cauza "bubelor" de pe o faţă atât de frumoasă. Au început să mă deranjeze şi pe mine vorbele rele aruncate pe seama românilor, chiar mă cert pentru "drepturile" României - îi chem pe toţi să vină să o vadă şi apoi să vorbească.

Reporter: Cum intenţionaţi să lucraţi la promovare?

Stefano Iervolino: Voi aduce, de la jumătatea lui 2016, grupuri din Italia pentru a vizita România - la mare, la munte, în Bucovina, în Braşov etc.

Reporter: Ce vă propuneţi pe viitor?

Stefano Iervolino: Ne bazăm foarte mult pe City Break. Suntem singurii în acest moment cu o astfel de variantă. De obicei, oamenii se duc la agenţii sau intră pe un site, dar acolo nu ai preţul real. La noi, în schimb, rezolvi totul prin câteva click-uri. Totodată, dorim să creştem şi cota de piaţă şi ne vom extinde pe noi pieţe europene.

Reporter: De cât timp aveţi City Break-ul?

Stefano Iervolino: Din luna iunie.

Reporter: Ce puteţi să spuneţi după încheierea celor şase luni?

Stefano Iervolino: Sunt foarte mulţumit. Cererile au crescut lună de lună. Anul acesta am deschis o nouă agenţie în Pipera şi am lansat varianta îmbunătăţită a serviciului City Break. Clientul îşi poate alege durata ideală, tipul hotelului, zborul dus-întors, dar şi serviciile conexe.

Reporter: Care sunt cererile?

Stefano Iervolino: Foarte multe în Londra, Roma, Spania şi Praga. Mai avem şi altele, dar acestea predomină. Pe viitor mi-aş dori să introduc şi Toscana, Sardinia - pe scurt, destinaţii noi.

Reporter: Cum se fac afacerile în România?

Stefano Iervolino: Progresează, chiar dacă e încă nevoie de îmbunătăţiri. Eu lucrez foarte bine şi nu vreau să plec niciodată. Statul român nu mi-a creat probleme.

Reporter: Cum este piaţa turismului de aici vizavi de cea din Italia, ţara dumneavoastră de origine?

Stefano Iervolino: În Italia, puterea de cumpărare este mai mare, iar România mai are de învăţat pe acest segment. Oamenii de aici nu prea au încredere să achiziţioneze ceva online, ei vor să testeze, să vadă agenţia. Pe de altă parte, cred că România este cea mai dezvoltată din Europa pe partea de internet. În Italia e dezastru.

Reporter: Care a fost investiţia totală din acest an?

Stefano Iervolino: 1,5 milioane de euro. Dar nu îmi place să mă uit la cifre până la final de an.

Reporter: Şi totuşi, măcar cifra de afaceri pentru 2014? Poate şi pentru anul în curs?

Stefano Iervolino: 22 milioane de euro, iar pe 2015 va fi un pic mai mare.

Reporter: Vă mulţumesc pentru timpul acordat şi vă doresc succes în planurile viitoare!

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb