Footprints AI deschide primul birou în SUA, în Silicon Valley, şi ţinteşte cel puţin 2 clienţi mari în piaţa americană în 2024, informează un comunicat de presă al Footprints AI, remis astăzi redacţiei.
Dan Marc, fondator şi CEO, Footprints AI a transmis: "Silicon Valley este ecosistemul cu cel mai mare grad de inovaţie, care agregă companii de tehnologie de top şi talent de excepţie. Prezenţa Footprints AI aici accelerează extinderea şi dezvoltarea businessului nostru, iar parteneriatul cu Plug & Play ne susţine integrarea în ecosistem şi crearea oportunităţilor de a găsi mai rapid clienţii şi investitorii potriviţi.Intrarea în SUA este o prioritate pentru extinderea Footprints AI, piaţa de Retail Media de aici fiind de cel puţin 30 de ori mai valoroasă comparativ cu orice altă regiune geografică. Evaluările noastre plasează industria americană de Retail Media la 50 de miliarde de dolari", conform sursei citate.
Platforma Footprints AI are la bază o tehnologie ce analizează datele generate de consumatori, prin comportamentul lor de shopping în retailul offline, în mod anonimizat şi la nivel individual, utilizând tehnologii proprii de Inteligenţă Artificială, menţionează sursa citată.