Constructorul auto american Ford Motor Co a anunţat ieri că a selectat firma BBDO drept principala sa agenţie de creaţie de publicitate, o lovitură pentru WPP, care a fost partenerul Ford timp de 75 de ani, informează Reuters.
În luna aprilie a acestui an, Ford a anunţat că a demarat o procedură de revizuire a agenţiilor sale creative. La finalul analizei, Ford a anunţat că a desemnat BBDO drept principala sa agenţie de creaţie de publicitate la nivel global, în timp ce Wieden + Kennedy va fi partener pentru anumite proiecte specifice.
"În acest moment crucial de reinventare şi transformare, suntem încântaţi să încheiem un parteneriat cu o agenţie creativă de talie mondială", a declarat directorul de marketing de la Ford, Joy Falotico.
Compania de marketing Omnicom Group Inc. deţine BBDO. Printre foştii clienţi ai BBDO se numără companii precum AT&T, Snickers şi Barbie, care au reuşit cu sprijinul BBDO să îşi revigoreze vânzările anul trecut.
Grupul britanic WPP, cea mai mare companie de publicitate din lume, va continua să lucreze pentru Ford pentru anumite servicii de marketing precum planificare media, media buying, dezvoltare website şi marketingul relaţiei cu clienţii.