Franchwise anunţă extinderea parteneriatului cu Logiscool România prin care vizează dezvoltarea reţelei Logiscool cu încă 10 noi unităţi în următorii doi ani, printre care şi intrarea pe piaţa din Republica Moldova, se arată într-un comunicat de presă remis Redacţiei.
Pentru extinderea francizei, Logiscool vizează deschiderea de centre în oraşe în care nu este prezent, printre care Botoşani, Piatra Neamţ, Roman, Slatina, Slobozia, Focşani, Oneşti, Călăraşi, dar şi intrarea pe piaţa din Republica Moldova, cu prima deschidere la Chişinău. Totodată, compania are ca obiectiv consolidarea reţelei în câteva oraşe în care se află deja, printre care Braşov, Oradea şi Iaşi, cu deschiderea celui de-al doilea centru educaţional Logiscool, arată sursa citată.
"Franchwise a asistat intrarea francizei internaţionale Logiscool pe piaţa din România, contribuind ulterior la scalarea business-ului până la 50 de centre în toată ţară. Suntem bucuroşi să anunţăm continuarea acestui parteneriat puternic cu Logiscool, cea mai mare reţea de centre educaţionale în domeniul IT din România şi una dintre principalele centre educaţionale la nivel internaţional, prin care oferim totul suportul şi know-how-ul necesar pentru atingerea obiectivelor de extindere în România. Într-o lume în continuă evoluţie, educaţia şi dezvoltarea competenţelor în domeniul tehnologiei sunt de o importanţă crucială pentru copii şi tineri. De-a lungul anilor, Logiscool a demonstrat că oferă o abordare inovatoare şi relevantă pentru dezvoltarea acestor competenţe esenţiale şi, în acelaşi timp, deschide oportunităţi noi pentru antreprenorii care doresc să se implice în educaţie", declară Raluca Voicu, co-fondator Franchwise.
În ultimii trei ani, interesul pentru francizele de educaţie a crescut cu peste 30%, Logiscool rămânând una din principalele opţiuni de francizare la acest moment, bucurându-se de poziţia de lider pe piaţă. Investiţia într-un centru educaţional Logiscool de programare variază între 35.000 de euro şi 65.000 de euro, în funcţie de suprafaţa centrului, fiind necesară o suprafaţă de 80 mp-150 mp. Costul include taxa de franciză, costurile de amenajare şi de dotare ale centrului şi capitalul circulant de lucru pentru primele luni operaţionale, se mai arată în comunicat.
"Franchwise, cu experienţa sa vastă şi expertiză în consultanţă pentru francize, este un partener de încredere pentru Logiscool în procesul de extindere şi dezvoltare a reţelei de francizaţi la nivel regional. Avem certitudinea că prin expertiza Franchwise ajungem la partenerii francizaţi potriviţi şi ne atingem obiectivele de business. Iar extinderea reţelei Logiscool cu încă 10 unităţi în următorii doi ani reprezintă un plan realist şi avem încrederea că îl atingem. Suntem încântaţi că parteneriatul continuu dintre Franchwise şi Logiscool aduce cu sine oportunităţi semnificative pentru antreprenorii locali care doresc să îşi dezvolte propria afacere în domeniul educaţiei şi tehnologiei", declară Dana Bănică, partener masterfrancizat Logiscool România.