Fressnapf marchează a doua aniversare în România prin deschiderea magazinului cu numărul 30 în oraşul Râmnicu Vâlcea, la data de 1 august.
În ultimii doi ani, Fressnapf şi-a consolidat prezenţa pe piaţa românească, creând aproape 200 de locuri de muncă şi crescând semnificativ numărul de magazine din întreaga ţară.
Strategia dinamică de expansiune a brandului continuă cu deschiderea a patru noi magazine planificate până la sfârşitul anului 2024 în Râmnicu Vâlcea, Piteşti, Bacău şi Crevedia. Până la sfârşitul anului, compania va opera 33 de magazine în toată România, consolidându-şi şi mai mult poziţia de jucător cheie în industria produselor pentru animale de companie. Anul acesta, Fressnapf a înregistrat o creştere semnificativă a vânzărilor, acestea înregistrând o creştere mai mult decât dublă, comparativ cu anul precedent. Această creştere a fost determinată în principal de un număr mai mare de tranzacţii, deoarece compania a rămas dedicată menţinerii preţurilor scăzute.
Schimbări în tendinţele de îngrijire a animalelor de companie: raport calitate-preţ şi diete specializate
Comportamentul consumatorilor pe piaţa hranei pentru animale de companie a evoluat semnificativ. Acesta a fost influenţat de factori externi, cum ar fi războiul din Ucraina, care a dus la o inflaţie ridicată şi incertitudine economică, notează specialiştii companiei. Acest lucru a rezultat într-o schimbare de consum de la produse premium, către cele cu un raport calitate-preţ avantajos.
"Clienţii sunt mai deschişi să schimbe brandurile, pentru că focusul merge asupra produselor accesibile. Suntem într-o poziţie excelentă pentru a deservi aceşti clienţi cu sortimentul nostru cuprinzător - inclusiv o gamă largă de mărci exclusive Fressnapf - care acoperă toate segmentele importante de preţ, demers susţinut de asistenţii noştri de magazin bine instruiţi, care oferă sfaturi de calitate privind hrănirea animalelor.", a declarat Daniel Kisgergely, Director General.
Reprezentanţii Fressnapf au observat, de asemenea, schimbări în tendinţele de alegere a animalelor de companie, rasele mici de câini şi pisicile devenind din ce în ce mai populare printre proprietarii de animale de companie, în timp ce popularitatea animalelor mici, cum sunt păsările şi peştii, de exemplu, a stagnat sau a scăzut uşor. Produsele cele mai vândute în acest an includ mărci cunoscute de hrană pentru câini şi nisip pentru pisici, precum şi zgărzile antiparazitare, care oferă un raport calitate-preţ excelent.
"Am observat, de asemenea, o schimbare în comportamentul consumatorilor în ceea ce priveşte hrănirea animalelor de companie cu alimente şi suplimente specializate, adaptate nevoilor lor specifice. Produsele dietetice înregistrează, de asemenea, o creştere puternică, deoarece proprietarii de animale de companie caută să susţină sănătatea animalelor lor cu opţiuni de dietă sensibilă şi specială", a declarat Daniel Kisgergely, Director General.
Celebrarea celei de-a doua aniversări pe piaţa din România aduce în rândul companiei planuri ambiţioase pentru consolidarea poziţiei sale pe piaţă şi continuarea satisfacerii nevoilor diverse ale proprietarilor de animale de companie cu produse de calitate şi servicii excepţionale. În 2025, Fressnapf planifică implementarea unei platforme de comerţ electronic ca parte a eforturilor sale de digitalizare, sporind accesibilitatea pentru clienţii din întreaga ţară.