"Funky Business" a fost desemnată agenţia cîştigătoare pentru organizarea festivalului de publicitate Ad'Or 2004, în cadrul licitaţiei organizată de comitetul de supervizare desemnat de Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România. Ajuns la a patra ediţie, Ad'Or se va desfăşura în perioada 25- 29 mai în Bucureşti. Scopul festivalului este recunoaşterea excelenţei şi creativităţii în publicitatea românească.
Anul acesta, la fel ca şi în ediţiile precedente, festivalul va găzdui seminarii susţinute de personalităţi marcante ale industriei publicităţii din România şi străinătate, şi de reprezentanţi ai industriilor conexe. În paralel cu seminariile, cei interesaţi de publicitate vor avea ocazia să viziteze expoziţiile cuprinzînd cele mai bune lucrări din domeniu. Festivitatea de premiere va închide festivalul în seara de 29 mai 2004.
Lucrările înscrise în festival aparţin agenţiilor membre ale UAPR. Ele acoperă toate formele de expresie publicitară.
Juriul Ad'Or al ediţiei 2004 va fi compus din personalităţi marcante ale industriei publicităţii internaţionale. Pînă în prezent au confirmat participarea: Pete Johnson- Creative Director MAP UK, David Millingen- Regional Creative Director Grey Polonia, Jack Neary- President and Executive Creative Director BBDO Canada, Milka Pogliani- Chairman & Executive Creative Director McCann-Erickson Italia.
"Funky Business", agenţie de evenimente, are în portofoliu mărci internaţionale şi locale precum Cesarom, Cegis, Eli Lilly, Gorenje, Master Foods, Merloni, MTV Europe, Paneuro, Sony, Toyota, UE.
Fondată în iunie 2000, Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR), este un organism creat cu scopul de a facilita munca agenţiilor de publicitate din România. Membrii UAPR sunt agenţiile de publicitate importante de pe piaţa românească. Organizaţia este afiliată la European Association of Communication Agencies (EACA), care are filiale în 34 de ţări şi cooperează cu American Association of Advertising Agencies (AAAA).