"Gap" Inc., cel mai mare lanţ de distribuţie a îmbrăcămintei din SUA, şi-a majorat peste aşteptări profitul în primul trimestru fiscal, în baza reducerii cheltuielilor şi a vânzărilor mari de anumite produse. Profitul net al companiei a crescut cu 40% în cele trei luni încheiate la data de 3 mai, la 249 milioane de dolari ori 34 de cenţi/acţiune, în vreme ce analiştii aşteptau numai 3 cenţi/titlu. Vânzările au scăzut cu 4,6%, la 3,38 miliarde de dolari. Acesta a fost al zecelea declin din ultimele 13 trimestre.
Rezultatele anunţate de companie arată că directorul executiv al acesteia, Glenn Murphy, readuce "Gap" la profit prin reducerea stocurilor, a cheltuielilor pentru marketing şi închiderea magazinelor neprofitabile.
"Gap" a luat fiinţă în 1969, iar pentru primul trimestru al exerciţiului fiscal curent, compania aşteaptă un profit de 30-32 cenţi/acţiune. Analiştii estimează un câştig de 31 de cenţi/titlu.