Georgescu a declarat la ieşirea din sala de judecată că "nu există nicio dovadă" împotriva lui, există " doar suspiciuni", potrivit Agerpres. El a mulţumit "poporului român" şi a exprimat speranţa că "justiţia va rămâne dreaptă".
"Vreau să le mulţumesc românilor care au stat şi aşteptat această decizie de astăzi, care au stat în frig, au răbdat. După 35 de ani, sunt convins că merită ca în România să existe dreptate. Am asistat siderat la faptul că niciunul dintre pârâţi nu a avut niciun fel de dovadă, niciuna, zero. Au declinat orice clauză procedurală, deci declină şi prezenţa lor aici. Dincolo de asta, acum câteva zile, fostul preşedinte Klaus Iohannis a declarat singur că nu există nicio dovadă, există doar suspiciuni. Prin urmare, pe tot ce s-a discutat astăzi, Curtea a decis că, în cel mai scurt timp, se va da verdictul, la o dată pe care o vom avea cât de repede cu putinţă. Aşteptăm o cauză dreaptă şi precisă pentru demnitatea şi onoarea poporului român. Mulţumesc din suflet pentru tot ce s-a întâmplat până astăzi, mulţumesc poporului român care este prezent în număr atât de mare (...) Deja am făcut istorie, pentru că modul de unitate a poporului român a dovedit asta. Sper într-o justiţie profesională şi nu într-o justiţie politică", a declarat Georgescu la ieşirea din sala de judecată.
"Acum 35 de ani, 1.116 tineri au murit pentru un crez, cel mai important - alegeri libere. După 35 de ani, suntem în poziţia de a instaura din nou dictatura. Adică, am fost cunoscuţi acum 35 de ani ca poporul cel mai curajos, care a dat jos o dictatură. După 35 de ani, putem să fim cunoscuţi ca cei care au reinstaurat dictatura. Voinţa poporului român este fermă, este de neclintit şi am credinţa şi tăria să spun că suntem cu toţii într-un suflet şi cel mai important lucru - aceste alegeri nu au fost câştigate de mine, aşa cum am fost acuzat, pe TikTok, ci au fost câştigate printr-un narativ, am fost toţi un suflet şi simţire, am fost uniţi şi pot să afirm că nedreptatea produsă pe 6 decembrie ne-a unit şi mai mult", a completat Georgescu, care a părăsit cu greu sediul Curţii de Apel prin mulţimea de susţinători.
Călin Georgescu a luat cuvântul în şedinţă şi i-a transmis judecătoarei care se ocupă de cererea împotriva anulării alegerilor că este "un simplu cetăţean" ce a participat la alegeri şi că nu a intenţionat să cheltuiască niciun ban pentru scrutinul prezidenţial.
"Nu a câştigat TikTok, ci narativul meu (...) Fiţi dumneavoastră leoaica care apără poporul român!", i-a spus Georgescu judecătoarei.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.12.2024, 20:51)
nu exista dovezi si i-a smenuit pe toti, crede el. dovezi tot raman nu exista.
de ex am vazut cand a amenintat in sris pe fb judecatori ccr
aia nu-i dovada
am vazut cand a spus desfiintez partidele, scrie si-n proietul apa glie energie, nu mai scrie nimic de alte alegeri prezidentiale vreodata.
poate e mai greu de dovedit treaba cu finatarea campaniei "care s-a facut cu zero lei" 1 leu trebuie sa-i gaseasca 1 pliant tiparit un interloper platit ceva.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.12.2024, 21:49)
Da,este foarte ciudat ca nu a fost nici măcar anchetat pentru amenințarea la adresa judecătorilor CCR.
Nu ar putea sa candideze pentru ca nu este legal sa sustii legionarii,și din acest motiv Sososca nu a fost lasata sa candideze.
El a afirmat de multe ori ce mare patriot este Zelea Codreanu,legionar și criminal,
Omorând oameni!asta te face patriot în opinia lui
CV ul lui are multe falsuri,ONU a negat ca ar fi lucrat acolo.
Din ce surse provin banii cu care sunt.platiti de atâtea luni mercenarii ?zero lei cheltuieli ?
Din moment ce Sosoaca nu a putut candida pentru mult mai puține motive,cum ar putea el candida?
Cum ne-ar putea reprezenta în lume o astfel de persoana care, la o conversație mai mare de un minut cat durează video pe tok tok,începe cu teorii bizare care vor fi susținute intr-o engleza care nu pare exersața la ONU,"de balta"?
Un om care îl are ca model pe Putin,care pana în 2036 poate sa rămână liniștit dictator,deci democrația noastră va fi înnabusita și opoziția eliminata?în cazul fericit în care nu aduce rusii peste noi
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.12.2024, 21:53)
Sa vezi ce bine o sa fie in continuare cu Ciolacu prim ministru. De ala imi fac mai multe griji. E cam scarbos omul, tot zicea ca pleaca din functia de presedinte de partid, ca nu vrea prim ministru, ca accepta ca a iesit pe locul 3...are potential sa devina un Ceausescu, asa , tot fqcand pe inocentul si pacalind oamenii ca e inofensiv.
Era bine sa-l aiba pe un Georgescu presedinte, asa cucu cum este.
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.12.2024, 22:02)
turma de avocati cu care umbla dupa el, procese peste procese, cine ii plateste? din salariul de 5000 de ron /luna dadea faliment in 2 ore.
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.12.2024, 22:14)
Nu vrem un cucu președinte,meritam mult mai mult noi ,ca tara
De acest cucu nu mai scăpăm, tocmai ca este asa de cucu,mai ne aduce și rusii pe cap
Eu îmi fac griji,pana acum nu am avut asa un cucu președinte.Ciolacu a mai fost prim ministru,avemSchengen ,avem libertate,avem protecție sociala,nu este saracie.
.(Nu sunt susținător PSD,dar pot recunoaște și ce s-a făcut bine)
Chiar sa scriem aici opinia avem.libertate.Nostalgia comunismului o are Georgescu,care vrea sa ^seteze"oponentii cu mercenarii
Se spune ca fiecare tara are președintele pe care îl merita
Refuz sa cred ca meritam un cucu ,sa ne ducem de rapa cu totul
1.5. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.12.2024, 22:22)
...
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.12.2024, 22:28)
Este un ,,neolegionar,,,un mistic mai tralala,Omu este nebun frate sau când vb tage la masea sau bea pufoaica
1.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.12.2024, 22:32)
Ce te face sa crezi că ești înțelept?comunici telepatic cu Georgescu?
Nu poți probabil susține o conversație mai mare de jumătate de minut și nu poți argumenta,apelezi la fel că idolul tau la intimidari
Asta spune totul despre inteligenta ta și despre tine,nu despre cel pe care îl jignesti
Cine se aseamănă,se aduna
Ești de-ai lui Georgescu,înțelegem .
Nu că ai merita sa ne pierdem timpul,fiind irecuperabil
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de Nic în data de 30.12.2024, 22:37)
Lasa ca e bine cu ciolacul razgandacul si johanis uzurpatorul.aia de la ccr sunt niste patrioti.au dat o lovitura de stat ca sa-l oftice pe putin.avem exact ce meritam....
1.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.12.2024, 22:47)
Mult mai bine decât cu "cucu"(nu îmi aparține termenul),Johanis o sa plece in cel mult patru luni,am scăpat de o lovitură de stat data de" cucu" ,rușii și mercenarii lui
1.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 05:22)
Nu a fost achetat pt ca nu a amenintat. Ceea ce a comis el nu este infractiunea de amenintare. Sa ii spui unui om ca va face puscarie, adica va fi condamnat de catre o instanta de judecata care se prezuma a fi corecta, competenta si impartiala, NU este amenintare. El nu a zis ca ii omoara. ca ii calca cu masina, ca le darama sediul sau ca ii scuipa. A "anenintat" cu o institutia justitiei. De aceea procurorii nu au initiat nicio actiune, de aceea judecatorii CCR nu au facut plangere. Crezi ca daca aveau baza, nu ii faceau dosar in secunda 2? Ii faceau, dar se umpleau de ridicol si ii dadeau munitie diliului.
1.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 09:16)
da e foarte smecher. a amenintat dar fara a putea fi dat in judecata. nici in fundul iadului nu scapati si etc. probleme psihice mari dar combinate cu o doza de inteligenta de-asta diabolica.
1.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 09:57)
A platit stapanul pentru el, servitorul. Este mai grav decat daca ar fi platit din banii lui. Daca platea din banii lui, ar fi putut sustine ca este candidat independent. Asa, nu mai este candidat independent ci candidat al celor care i-au facut campanie electorala si i-au platit-o. A candidat la alegeri din partea rusilor.
La alegerile pentru presedinte am avut candidati independenti, candidati din partea partidelor, candidati cu orientare extremista si un candidat din partea rusilor.
1.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 10:00)
Cica este "un simplu cetatean"!!! Alta minciuna (pentru prostii creduli)!
Umbla dupa el cu mercenarii Wagner, cu ciomege si pistoale, indeamna la anarhie si la demonstratii, dar este doar 'un simplu cetatean" (si un simpu fan al miscarii legionare).
Sper sa primeasca cat mai curand o simpla sentinta si un simplu loc la racoare la o simpla puscarie.
1.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 10:09)
Nu este bine cu Ciolacul, dar cu gerogescu va fi mult mai rau.
Ideologii astia pro-Rusia le arata prostilor de la noi doar partea cu nemernicia lui Ciolacu, a PSD-ului si a partidelor traditionale, dar nu prezinta si partea cu dezastrul unuia ca georgescu, dezastru care este mult mai mare decat cel produs acum de nemernicia ciolacului si a psdului. Culmea este ca cei mai mari sustinatori ai lui georgescu au fost fie membrii de partid ai PSDului sau simpatizanti ai lui (care zeci de ani au facut propaganda pentru PSD), fie votanti ai PSDului. Ei sunt vinovati pentru ca au ingropat Romania cu PSDul si acum tot ei vor sa o ingroape si mai mult prin propaganda pe care o fac "suveranistilor" (in fapt, neocomunisti, anarhisti, extremisti si profund dictatori).
Culmea nesimtirii!!!
1.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 10:38)
Politia Capitalei i-a deschis dosar penal lui Cătălin Berenghi pentru ultraj judiciar. Pentru că a zis"Gata cu tradarea și trădătorii.Atentie,judecăto are Ardeleanu!"
Nu sunt avocat,mi se pare tot ultraj judiciar ce a făcut Calin Georgescu.
Pot da fiu de acord că nu s-au vrut sa ii se dea acum,in acest moment,muniție.
Dar un avocat bun ar reuși după părerea mea sa justifice ultrajul judiciar al lui Calin Georgescu.
1.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 10:43)
Din salariu de 1.000€ de profesor, Călin Georgescu a fost păzit la Curtea de Apel de 4 bodyguarzi din Legiunea Străină. Ei sunt Marian Burcea, zis Lunetistul, Florin Roata, cascador, bărbatul cu cioc este tot din Legiunea Straină. Un astfel de luptător costă 400-500 de euro ca să fie închiriat în fiecare zi. În final, pe holurile Curții de Apel a mai apărut un „legionar”. În total, Călin Georgescu a fost păzit de 4 legionari care ar fi trebuit să îl coste 1.500 - 2.000 euro doar pentru ziua de ieri de la Curtea de Apel.
1.17. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 10:44)
iar ai inceput nebuno ? de ce vorbesti la plural , cate sinteti in salon ?
1.18. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.11)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 10:44)
Eu nu cred că este inteligent,șmecher da.
Daca este o inteligență diabolica,cred că este în spatele lui.
Probabil este consiliat juridic bine și inregistrările lui sunt supervizate de un avocat
Ar fi trebuit un examen psihiatric pentru candidații la președenție,nu este suficient testul psihologic.
Pentru permisul de conducere a mașinii se da test psihologic și se fac o mulțime de examinări,inclusiv psihiatrica
Pentru conducerea unei țări cred că este cel puțin la cel de justificat test psihologic și examen psihiatric
Nu cred că își asumă vreun psihiatru responsabilitatea de a da aviz favorabil în cazul lui
1.19. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.17)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 10:48)
Cred că ești telepatic acolo la Bâlceanca
De unde stii tu cu cine vorbești ?
Ai companie pe masura,toți cu intimidări și injurii,după modelul adepților lui Georgescu
Sa va strângă acolo pe toți telepaticii
1.20. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.19)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 11:46)
par lung, minte scurta de acolo stiu !
1.21. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 11:53)
Mă tot întreb cine îi plătește body guarzii
Rusia, sie , direcția de inf a armatei?
1.22. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.21)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 12:06)
tot cei ce ii platesc si campania, care inca merge, fara a numi nume, si avocatii care nu-s 3 laleu, si wagneristii si viata in general ca nu par a lucra undeva georgestii.
probabil rusia plus china sau china plus vasalul rusia, cu complicitate de la niste tradatori interni care s pro rusi
1.23. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.20)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 12:10)
Ai par lung deci
Ăștia adepții extremiștilor, ai lui Becali,Leana de la Vacanta Mare sunteti și misogini,plini de ura violenta și discriminare
Nu puteți sa oferiți argumente,credeți ca intimidați cu violenta voastră
Va înșelați,nu ne lasam intimidați, știm cu cine avem de-a face,vrem sa trăim intr-o tara in care ne putem exprima liber opinia,cu oameni care intr-o conversație sunt capabili sa folosească un vocabular mai mare de zece cuvinte,nu sa își jmouns punctul de vedere cu forta
Nu sunteți capabili sa oferiți argumente,aveți comentarii"mahalagesti",ca să citez redacția
Te cunoști ca ești extremist după limbajul agresiv,fără argumente și violenta verbala.
Asa ca nu mai încerca să intimidați,nu iti merge
1.24. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 1.23)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 31.12.2024, 13:50)
...
1.25. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 14:04)
Bre, n-a fost prezentată nicio dovadă, doar fumigene sorosiste.E buna pensia nesimțită?
1.26. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.16)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 14:05)
Mai terminați cu fumigenele astea securiste.Pensia nesimțită este suficienta?
1.27. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.25)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 14:24)
Nu știu din ce secol vii cu"bre"
Nici nu cred că știi ce vrei sa spui cu "sorosiste"
Și nu știu despre ce pensie nesimțită vorbesti
1.28. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.26)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 14:26)
Iar cu pensia nesimțită,și alternezi sorosistul cu securistul.
Alte argumente ai,in afara de jigniri lipsite de fundament?
1.29. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.23)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 17:53)
Se apropie 20 ian si vine Trump la putere , cautati-va de pe acum scorburi unde sa va ascundeti , marxistilor , chiar credeati ca femeile si homosexualii vor conduce lumea ?
1.30. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.29)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 17:59)
putin si fanii putin au mai mult de pierdut. Trump e ok pt Vest. exact ce tebuia in acest moment.
2. Argumente
(mesaj trimis de Un simplu cetatean în data de 31.12.2024, 01:18)
Cat de mult imi doresc sa vad un singur argument care sa sustina decizia CCR. Unul singur care sa fie real, credibil, care sa ma faca sa inteleg de ce omul acesta, Calin Georgescu, nu TREBUIE sa fie votat, nu trebuie sa fie ales, nu trebuie sa ajunga presedinte.
Nu l-am votat in primul tur, pentru ca sincer, nici nu stiam prea multe despre el. L-am votat pe Mircea Geoana.
Apoi, dupa rezultatele primului tur, am facut si eu ceea ce au facut multi romani: am inceput sa urmaresc fenomenul....
Am fost ochi si urechi, am citit, am analizat ce se petrece, am incercat sa inteleg.
Dar nicio clipa nu mi-a trecut prin minte sa iau de bun doar ce spun altii, inclusiv ce spune media, si chiar ce spune presedintele Iohannis.
Am analizat, ma repet.
Mi-am format o parere...
Nu vreau sa influentez pe nimeni, nu vreau sa fac pe nimeni sa creada ca eu am dreptate. Dar nici nu vreau sa primesc sfaturi sau sa mi se impuna pe cine sa votez. Cred ca pot sa votez in cunostinta de cauza.
Aaa, sa-mi exprim o parere, fara sa ma injure cineva, da, cred ca am dreptul asta. Sa spun ce gandesc, da! Cred ca am si dreptul asta.
In concluzie, voi vota, cand se va putea, pe cine imi inspira incredere. Atat.
La multi ani, stimati colegi de 'suferinta', la multi ani tuturor, un an mai bun va doresc tuturor!
2.1. Ce nu am crezut niciodata (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Un simplu cetatean în data de 31.12.2024, 01:34)
Nu am crezut niciodata in povestile cu legionari si cu rusii de pe tik tok.
De ce? Simplu!
Pentru ca nu mai exista legionari, eu asa stiu...Iar faza cu tik tokul e atat de ridicola incat nici nu merita sa fie discutata. E parerea mea. In rest, cum mi se pare mie omul Calin Georgescu, candidatul Georgescu? Este imperfect, da! Nici nu ma astept de la vreun candidat sa fie perfect.
Dar pana acum, pare cel mai decent...
Nu a criticat pe nimeni, pe niciun candidat. Si-a vazut de treaba lui, desi a fost facut 'varza', de toata lumea. Mai, si a rezistat! Asta chiar mi-a placut, pare a avea curaj. Etc, etc...
Adica mi se pare ca nu e chiar asa cum incearca unii sa il infatiseze...
Nu stiu, ma mai gandesc, mai astept. Pana la primavara mai e mult.
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 04:58)
Dar de mintit a mintit , nu-i asa?Cand se va opri , sau pana unde va merge cu minciuna ? O scalda , ba e UE , ba nu e , ba e NATO , ba nu e . E prea popa . Cand nu e dus .
2.3. Un simplu cetatean este propagandist (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 05:09)
Cetatene simplu incerci sa ne pacalesti.
In primul rand ca exista legionari - exista legionari intre preoti, in armata si in serviciile speciale.
Cunosc cativa personal, asa ca nu mai minti!
In al doilea rand ca nu conteaza daca ei exista sau nu, Georgescu a declarat - si este filmat - ca legionarii reprezinta esenta poporului roman.
Ai dat de dracu'!Aici nu tine sa minti ca pe TikTok.
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 08:52)
Ce a mințit,idioților suntem mințiți de 30 de ani de politicienii pro ue pro nato iar prostimea îi aplauda ,suntem mai rău ca în Coreea de Nord dar avem "inteligeni" care aproba și aplauda dictatura,nu am votat Georgescu cu toate ca stiam despre el am votat unul care a mințit și manipulat asa ca îmi vreau votul inapoi
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 09:18)
suntem mai rau ca-n coreea de nord lol. pai muta-te acolo, ca- mai bine. e dictatura, cum visati sa aduceti in romania
2.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 09:41)
Vad ca va place dictatura ,de ce nu va mutați voi
2.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 10:08)
in cel mai rau caz revotezi in martie unde-i dictatura? va plangeti pt 3 luni ca fata mare la maritat. v-ati fi maritat cu georgescu numai dupa ce v-ati vazut pe tic tok 2 saptamani.
se vede ca n-ai trait pe vremea lui ceasca. sa vezi acolo dictatura adevarata.
2.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 14:05)
Omu este nebunnnnn,cu ce plătești avocați, apariția la realitatea,rtv, că Alexandresca este pe cașcaval,
Asta ne crede dobitoci pe toți,vz ce țoale are pe el cf 20 de ani la Viena nu cred că a muncit pe santier
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 05:33)
Ascensiunea lui Georgescu se datoreaza in mare parte activitatii politicienilor de ieri care au fost la putere si au abuzat de functiile lor. In timp ce averea lor tot a crescut, datoria tarii s-a tot marit. Asa zisa bunastare, stabilitate s-a obtinut si sustinut din imprumuturi si diverse artificii. Acum se strange un pic robinetul si populatia o sa plateasca din nou paranghelia politicienilor. Romania educata a lui Iohanis a votat.
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 09:27)
Inflatia, frica de rusi. Asta e problema. Nebunul putin ameninta tot saptamanal ca ne sterge de pe fata pamantului cu o racheta de-aia satan muian atomica si ne da la toti somn vesnic.
Plus inflatia.
Razboiul nimanui decat a micului putin, ca dc era marele putin nu avea nevoie de razboi, rezolva problema diplomatic, sau in cel mai rau caz invada calumea nu-i dadea ocazia lui zelenski sa spuna I don't need a ride, i need amunition.
Dar inflatia, cea mai mare din europa si muntele de datorii, am facut datorii in perioada de dupa pandemie, ca puteam plati razboiul rusia-ucraina singuri, ala i se datoreaza PSD ului, nu dam vina doar pe ciolacu, asta a inceput de pe vremea lui Dragnea , dezmatul bugetar pt cumparare de voturi in stil grecia, cipru. Si odata ce ai invatat electoratul cu pomeni, nu-l mai dezveti ca asteapta, i se cuvine, tot mai mult ia pensionarii abia au luat 40 % si asteapta mariri iar. Dragnea a inceput dezmatul si n-au mai putut iesi din hora.
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 06:42)
Toți candidații pt parlament, prezidențiale, ar fi foarte necesar să dea o testare serioasă psihologică...
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 09:37)
extrema dreapta sau stanga , ar cadea toti la testul psiho.
omul normal la cap e cat de cat echilibrat, in sensul ca vede si parerea lui dar nu exclude din start ca ceilalti ar putea avea si ei o parere oarecum viabila. macar ii asculta si poate chiar admite uneori ca da partial sunt de acord cu tine si impreuna am putea lucra.
sa fii extrema stanga dreapta, inseamana sa nu poti asculta nici o alta parere, doar a ta tut stii cel mai bine din lume. vezi georgescu. programul ala apa glie energie ce spune ca l-a besit el , e nu cel mai bun posibil E SINGURUL POSIBIL lol. inseamna sa fii zulu. vedem putin, netaniahu, nu stiu cui ii mai par normali asa oameni. georgescu cu amenintari asupra partidelor ,judecatorilor, neo marxistilor sosoaca la fel, simion, la fel , batai injuraturi intre ei, si cu altii -asta-i cucumacie.
la fel sunt si comunistii nu-i diferenta. aia te omoara cu iubirea. atat de mult te iubesc pana te controleaza de tot, ca stiu ei ce-i mai bine pt tine si din iubire au grija sa-ti fie "bine".
5. Votati
(mesaj trimis de Un simplu cetatean în data de 31.12.2024, 10:55)
Georgescu e naspa, e cah...
Dar cine va obliga sa-l votati?!?
Parca e democratie, nu?
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 11:31)
Problema nu e cg in sine. Ce ne preocupa pe astia care nu sunt suveranistii este sa intelegem de fapt care sunt mecaniamele de gandire ale celor care au votat cum au votat. Asta sa stim ce ne asteapta in viitor.
Cg va fi redus la tacere cand va aparea dosarul de cadre de la SIE. Atunci va fi scos pe linie moarta imediat. De aia politicienii par ca nu sunt foarte preocupati de El.
5.2. Mecanismele de gandire (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de Un simplu cetatean în data de 31.12.2024, 11:41)
Si...ati reusit sa intelegeti care sunt mecanismele de gandire ale celor care nu i-au votat pe ceilalti, dar l-au votat pe Calin Georgescu?
5.3. Politicienii (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de Un simplu cetatean în data de 31.12.2024, 11:46)
"Politicienii nu sunt foarte preocupati de el" ?!?
Mie mi se pare ca sunt foarte preocupati de CG, ca doar de-aia au fost anulate alegerile.
6. Speranta
(mesaj trimis de Un simplu cetatean în data de 31.12.2024, 11:02)
Nu va mai vaicariti! Nu va mai chinuiti sa-i convingeti pe ceilalti ca Georgescu nu e bun, ca vin rusii, coreenii, chinezii, etc!
Ca ne scoate CG din Nato si UE. ( Ce gluma buna, nu? )
Votati-o pe Lasconi!
Sunteti liberi! Nu e dictatura, doamne fereste!
La multi ani cu sanatate, haideti sa nu ne mai certam, ca oricum "alesii nostri" nu dau doi bani pe ce zicem noi, oamenii de rand, simpli cetateni.
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 11:18)
lasconi nu candideaza. dar nd candideaza.
6.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 11:34)
va fi dictatura dc iese georgescu. fara partide, conducator de glie etc.
si cu dictatura n-ai ce cauta in EU. bani nu vom mai primi, investitorii se vor cara, si intr-un final vom iesi da.
ce tara are totalitarism in EU. nimeni. ei, nu vom fi noi primii fii sigur. EU e libertate, democratie, drepturile omului(da inclusiv de a te asocia si a face un partid, si da inclusiv dreptul la vot). jorjica crede ca eu e doar o pusculita care "ne da bani". nu, nici vorba, e respectarea drepturilor omului, spre deosebire de totalitarism brics unde ai dreptul sataci din gura.
6.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 14:06)
Corect ,habar n-are de ecomie numai timpenii neolegionar pt inculți,habotnici și cretini.
6.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.3)
(mesaj trimis de Sica în data de 31.12.2024, 18:40)
Incearca sa nu mai mananci literele.sa-ti meriti argintii.
6.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.2)
(mesaj trimis de VIM în data de 31.12.2024, 18:43)
daca tocmai te-ai intors de pe luna,afla ca avem presedinte ilegitim si alegeri anulate.duduie democratia in colonie.
7. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 14:03)
Normal că nu există. Exista doar mintea înfierbântată a statului mafiot pro sărăcie.
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 14:33)
Doamne !!!
ce agitatie poate produce un candidat,
ce nu face parte din "gasca" obisnuita,
greu va fi contracarat
8.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 14:50)
pai e gasca obisnuita, partea din psd pnl pro rusa. el insusi din gasca pro rusa. dar mosarii si-au trait traiul, si-au mancat malaiul.
8.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.12.2024, 14:59)
Votam Călin Georgescu ori de câte orio rsa fie alegeri președințiale Ok ?