GfK AG, cea mai mare companie de cercetări de piaţă din Germania, şi-a dublat profitul în trimestrul al doilea, datorită cererii mari pentru serviciile sale şi a achiziţiei "NOP World" din SUA. Câştigul net al companiei a fost de 21,3 milioane de euro (27,2 milioane de dolari) în perioada aprilie-iunie 2006, comparativ cu 8,5 milioane de euro în perioada similară din 2005. Vânzările GfK au sporit cu 5%, la 285,9 milioane de euro. Analiştii aşteptau profituri de 14,5 milioane de euro, la vânzări de 276,5 milioane de euro.
Directorul executiv al GfK, Klaus Wübbenhorst, a făcut din aceas-tă companie numărul patru mondial în domeniul cercetării de piaţă în urma achiziţiilor realizate în SUA, China şi America de Sud. "NOP World", firmă pe care GfK a decis s-o cumpere în aprilie 2005, în schimbul sumei de 550 milioane de euro, a fost a doua achiziţie făcută de compania germană în decurs de un an, după preluarea, în 2004, a "Arbor Media" Inc.
Valoarea de piaţă a GfK se ridică la 1,1 miliarde de euro, acţiunile societăţii crescând cu peste 2,5%. Printre clienţii companiei germane se numără "Procter & Gamble" Co., "Nestlé" SA şi "Johnson & Johnson".