Pe parcursul ultimelor 12 luni, agenţia bucureşteană a derulat aproape 600 de proiecte şi a implementat peste 100 de evenimente pentru clienţii din portofoliu, conform unui comunicat remis redacţiei.
"2022 a fost un an intens, în care am simţit că revenim la acea normalitate pe care o ştiam, cu proiecte multe şi diverse, care ne-au provocat să găsim cele mai bune soluţii nu numai la nivel creativ ci şi la nivel de management al resurselor. Cheia rezultatelor obţinute anul trecut rezidă în combinaţia de know-how, resurse, profesionalism şi dedicare a echipei. Toate aceste elemente ne-au permis să menţinem standardele de creativitate şi calitate în implementarea proiectelor în acelaşi timp cu atingerea obiectivului financiar propus, de a reveni la nivelul anului 2019 în ce priveşte cifra de afaceri" a declarat Valentin Văcăruş, Managing Director Godmother.
Potrivit sursei, cu 5,5 milioane de Euro cifră de afaceri, Godmother a înregistrat o creştere de 120% în 2022 comparativ cu anul precedent şi îşi propune ca în 2023 să menţină trendul crescător, vizând o creştere de 20% a cifrei de afaceri în acest an.
Evenimentele în format fizic au fost predominante în 2022, dar cele în format hibrid şi chiar 100% online au continuat să reprezinte un procent considerabil din totalul proiectelor derulate. Split-ul de servicii a inclus: evenimente corporate, activări in-store, campanii CSR şi de employer branding, activări de festival, evenimente online, proiecte instituţionale, producţii neconvenţionale dar şi dezvoltarea de proiecte proprii.
În total, în 2022 Godmother a colaborat cu 38 de clienţi, printre aceştia numărându-se atât parteneri ai agenţiei de 10 ani sau mai mult (precum Forever Living Products sau Google) , dar şi parteneriate nou-semnate anul trecut (precum FERRO Novaservis Group, Adidas sau Freshful), media actuală a colaborării dintre agenţie şi partenerii săi fiind de 4,5 ani şi având un trend crescător, se menţionează în comunicat.
Anul 2022 a însemnat şi o continuare a investiţiei în instrumentele proprii şi o consolidare din punct de vedere al echipei, Godmother având acum 34 de membri, majoritatea seniori, care gestionează proiectele în numele agenţiei. Strategia pentru anul 2023 include investiţii suplimentare în zona de resurse şi instrumente, precum şi continuarea dezvoltării echipei, prin cursuri de specializare individuale şi de grup, realizate periodic.
În linie cu strategia de dezvoltare a competenţelor şi accesul la resurse valoroase, din aprilie 2022, Godmother a aderat la 27Names - reţea profesională care reuneşte cele mai bune agenţii independente de evenimente din Europa. În prezent, Godmother este implicată în derularea de evenimente la nivel european sau regional, alături de agenţii din reţea, iar Valentin Văcăruş, Managing Director Godmother, este parte al grupului de lucru dedicat zonei de Talent Strategy din cadrul reţelei 27Names, se mai arată în comunicat.