Agenţia Graffiti BBDO a fost marea cîştigătoare la secţiunea Media/PR în cadrul Seminarului European, fiind distinsă cu trofeul Platformei CEFTAC pentru "Cea mai credibilă campanie în favoarea creşterii competitivităţii pentru un produs". Dubla recunoaştere a vizat două campanii ale agenţiei: Dacia Logan şi Guinness. Obiectivul principal al Seminarului European a fost consolidarea rezultatelor Conferinţei Europene asupra Concurenţei şi Competitivităţii.
Lansată în 2004, Dacia Logan a beneficiat de o campanie integrată de comunicare, incluzînd presa scrisă şi audiovizuală, outdoor, PR şi BTL. Implementarea strategiei de comunicare a implicat colaborarea agenţiei cu parteneri din reţea - Tiempo BBDO Madrid - şi cu casa de producţie The Family (Spania).
Campania Guinness "Positive" a fost realizată de Graffiti BBDO în 2003, incluzînd presa scrisă şi outdoor. Printul "Positive" a fost premiat la Festivalul Golden Drum 2003 şi a adus în ţara noastră primul premiu Epica (Epica Awards 2003). Graffiti BBDO a fost medaliată cu World Silver Medal la New York Festivals 2004 pentru acelaşi print "Positive", care a adus puncte importante şi la cel mai important festival de publicitate din România ("Cel mai bun print în categoria băuturi alcoolice" şi "Cel mai bun outdoor" la Ad'Or 2004).
În cadrul competitiei Effie Awards 2004, agenţia a mai primit trei premii pentru strategie şi dezvoltare de brand, pentru campaniile Dacia Solenza, Tuborg şi Pepsi Twist.