Concursul de creaţie iniţiat de Graffiti BBDO în parteneriat cu British Council, intitulat "Drum către Golden Drum", şi-a desemnat cîştigătorii celei de-a doua ediţii. Mihai Micu, 24 de ani, este cîştigătorul marelui premiu, care constă în participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum de la Portoroz (Slovenia), ce va avea loc în perioada 3-8 octombrie 2004. Costurile de călătorie vor fi acoperite integral de Graffiti BBDO, iar accesul pe tot parcursul festivalului la seminarii, prezentări şi la gala de decernare a premiilor este asigurat de organizatorii festivalului Golden Drum.
Concurenţii clasaţi pe primele trei locuri (Mihai Micu - locul I, Anamaria Dumitroaia - locul II şi Ioana Andreea Mihai - locul III) au posibilitatea de a efectua o lună de practică în cadrul agenţiei Graffiti BBDO. Primii zece concurenţi clasaţi vor fi invitaţi la British Council la o petrecere unde se vor cunoaşte cu întreaga echipă a concursului - pe lîngă şampanie vor apărea şi premii surpriză.
Anunţat pe data de 14 iunie 2004 în cadrul unui eveniment desfăşurat la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, concursul de creaţie publicitară s-a adresat tinerilor cu vîrsta sub 26 de ani care nu sunt angajaţi în agenţii de publicitate. Au fost înscrise peste 200 de lucrări, constînd în concepte pentru spoturi TV şi radio precum şi pentru printuri, cu tema "Pune-te în mişcare!" - un îndemn la exerciţiu fizic adresat tinerilor. Juriul a notat propunerile pe baza criteriilor de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia şi de relevanţă a mesajului pentru obiectivul de comunicare anunţat.