Noua campanie de imagine Tuborg Gold, semnată de Graffiti BBDO, este difuzată începînd din această lună pe principalele posturi TV naţionale şi este adaptată şi pentru segmentele outdoor şi Oops media.
Conceptul general al campaniei porneşte de la ideea de libertate, valoare esenţială a brandului Tuborg. În demersul creativ, conceptul a fost dezvoltat într-o direcţie activă: dacă tu eşti liber, atunci îi eliberezi şi pe cei din jurul tău - de prejudecăţi, de inhibiţii, de lucruri care complică viaţă sau pur şi simplu de lipsa de imaginaţie.
Adresîndu-se unui public ţintă tînăr, preponderent mas-culin, care locuieşte în mediul urban, are educaţie superioară şi este preocupat de carieră, noua campanie încearcă să creeze o legătură specială între marcă şi con-sumatori.
Spoturile noii campanii Tuborg sînt intitulate "Barul" şi "Mătuşa". Ambele prezintă situaţii în care personajul principal ştie să se bucure de viaţă, reuşind nu doar să se simtă el însuşi liber de constrîngerile vieţii de zi cu zi, ci să scape şi de cele pe care le-ar avea de suportat din cauza celor din jur.
În varianta intitulată "Barul", personajul Tuborg şi-a scos colegii într-un club. La un moment dat, îi sună ceasul, petrecerea se sparge instantaneu şi imediat gaşca de petrecăreţi se metamorfozează într-un grup decent, îmbrăcat adecvat, de angajaţi model. Nici vorbă de seară, afară este lumină şi traficul este blocat ca în orice diminea-ţă obişnuită. Spotul prezintă o metodă amuzantă de a scapa de corvoada trezitului de dimineaţă: petrecînd toată noaptea.
În cazul "Mătuşii", personajul Tuborg scapă de corvoada telenovelelor. Personajul nos-tru îşi propune să lărgească puţin orizonturile mătuşii sale, printr-o farsă, arătîndu-i că la televizor mai sînt şi alte lucruri de văzut.
Producţia spoturilor a fost coordonată de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de producţie Reload Film. Filmarea s-a desfăşurat în luna aprilie pe parcursul a două zile.
"Tuborg Gold" este principala marcă din portofoliul companiei "United Romanian Breweries", cunoscută drept "Tuborg România". Rezultatele cercetărilor efectuate demonstrează faptul că Tuborg Gold este lider pe segmentul de bere premium sub licenţa produsă în România, cu o cotă de piaţă mai mare de 50%. După nouă ani de existenţă pe piaţa autohtonă, notorietatea mărcii Tuborg este de 98%.