Grohe, un brand internaţional pentru soluţii complete de baie, bucătărie şi accesorii, anunţă obiectivele strategice pentru anul fiscal aprilie 2024 - martie 2025, prin confirmarea participării, în martie 2025, la ISH - cel mai important târg mondial pentru HVAC şi apă, care se va desfăşura sub motto-ul "Soluţii pentru un viitor sustenabil", conform unui comunicat de presă al companiei.
Aşa cum afirmă Bijoy Mohan, Lider al LIXIL International:
"Obiectivele pentru anul fiscal următor reflectă angajamentul nostru de neclintit faţă de consumatori şi parteneri, leadership-ul în ceea priveşte produsele şi excelenţa organizaţională. Un prim punct culminant a fost prezenţa noastră la Milan Design Week, unde am prezentat vârful portofoliului nostru cu GROHE SPA.
Prin inovaţii de produs şi colaborări cu parteneri cheie din industrie, avem încredere în capacitatea noastră de a stimula o creştere durabilă, oferind valoare clienţilor şi partenerilor, susţinându-i să prospere într-un mediu de piaţă dinamic".
GROHE va lansa în vara acestui an sistemul GROHE Rapido Shower Frame. Proiectat pentru a simplifica instalarea sistemelor de duş încastrate şi pentru a spori productivitatea profesioniştilor, această soluţie este un răspuns direct la provocările zilnice cu care se confruntă instalatorii din cauza lipsei de muncitori calificaţi şi a volumului mare de comenzi. Componentele pre asamblate şi izolate, cum ar fi ţevile pentru apă şi elementele ascunse, precum şi un test de etanşeitate efectuat înainte de livrare, permit instalarea în doar trei paşi, economisind timp preţios şi costuri pentru instruirea noilor instalatori.