În perioada 24 noiembrie - 23 decembrie 2010 Groupama Asigurări derulează campania de promovare a asigurării de viaţă de tip Unit-Linked - Asigurarea cu Investiţie 5 PLUS Groupama. Produsul îmbină componenta de investiţie pe termen lung cu cea de protecţie prin asigurare de viaţă, fiind astfel destinat clienţilor care doresc să investească în piaţa de capital la un cost redus, într-un portofoliu de acţiuni solide şi nu au timpul sau experienţa necesare pentru construirea şi monitorizarea zilnică a portofoliului, informează un comunicat remis redacţiei.
Perioada de asigurare este fixă, de 5 ani, iar prima de asigurare se plăteşte o singură dată, la începutul contractului de asigurare. Produsul de adresează persoanelor cu vârste cuprinse între 16 şi 70 de ani, iar suma minimă care poate fi investită este de 3.000 de lei.
"Motivaţia lansării acestui nou produs Groupama Asigurări, primul în segmentul asigurărilor de viaţă, o reprezintă anticiparea transferului de capital dinspre investiţiile pe termen scurt către investiţiile pe termen mediu şi lung, precum produsele de asigurare de tip Unit-Linked single premium. Astfel, compania noastră continuă să rămână un asigurător deschis, flexibil şi proactiv, anticipând nevoile clienţilor şi participând la educarea şi informarea publicului, pentru conştientizarea necesităţii de protecţie prin asigurare", a declarat Dragoş Călin, Director Naţional de Vânzări în cadrul Groupama Asigurări.