Grupul ¯abka începe extinderea în România cu brandul froo, în colaborare cu Exorigo-Upos, partenerul său din Polonia, potrivit comunicatului remis redacţiei. Magazinele froo din România urmează modelul celor din Polonia.
Exorigo-Upos a început implementarea activităţii IT pentru brandul froo în România în februarie 2024, un proces de patru luni care a implicat atât echipa locală din România, cât şi specialişti din Polonia, pentru a asigura succesul acestui proiect de retail.
"Lansarea unui business într-o altă ţară vine întotdeauna cu multe provocări. Totuşi, piaţa românească nu ne este străină, deoarece suntem prezenţi aici de nouă ani. Datorită competenţelor noastre extinse şi cunoştinţelor în domeniul software-ului, hardware-ului şi serviciilor de retail, am putut să ne asumăm un proiect atât de complex. Acesta a presupus deschiderea de magazine şi
instalarea de sisteme de supraveghere CCTV în lanţul froo. De asemenea, am furnizat imprimante fiscale şi prima şi a doua linie de servicii de suport tehnic
pentru froo. Un rol important este jucat de echipa noastră locală, care oferă suport personalului de la sediul central", a declarat Micha³ Ko¼liñski, Directorul
Centrului de Suport Tehnic şi Servicii al Exorigo-Upos.
Instalarea sistemelor de supraveghere CCTV pentru froo în România a implicat respectarea reglementărilor stricte, inclusiv obţinerea aprobării din partea poliţiei şi autorizarea proiectului. De asemenea, infrastructura rutieră complexă a necesitat coordonarea atentă a mai multor transporturi, asigurându-se livrarea la timp a zeci de paleţi cu echipamente cu optimizarea costurilor proiectului.
Exorigo-Upos a jucat un rol important în testarea şi coordonarea noului sistem de vânzări pentru froo, configurând un magazin de testare şi, ulterior, primul magazin fizic oficial froo din Bucureşti.
"Deşi ambele sunt ţări europene, există diferenţe majore între abordările dintre România şi Polonia în ceea ce priveşte realizarea sarcinilor. Rolul nostru a fost să
asigurăm o comunicare eficientă şi o înţelegere reciprocă a nevoilor fiecărei părţi în privinţa respectării termenelor. În România, se observă o abordare culturală mai relaxată în gestionarea timpului şi o tendinţă de a stabili termene într-un mod mai flexibil. Cu toate acestea, am reuşit să ajungem la un compromis şi să stabilim condiţii optime pentru o colaborare eficientă", a adăugat Micha³
Ko¼liñski.
Opinia Cititorului