Primele nouă luni ale anului au generat o creştere de 13% a cifrei de afaceri în Grupul City Grill faţă de perioada similară din 2018, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Astfel, cifra de afaceri înregistrată de grupul românesc de restaurante din piaţa locală este de 148 milioane de lei.
Potrivit sursei citate, comanda medie a crescut faţă de 2018 cu 10% ajungând la aproape 100 lei, iar printre factorii care au completat dinamica pozitivă din acest an se numără investiţiile făcute în extinderea şi modernizarea spaţiilor Grupului City Grill, fidelizarea clienţilor prin programul Out4Food, dar şi comportamentul clienţilor, care se întorc din ce în ce mai des la meniurile tradiţionale.
Daniel Mischie, CEO Grup City Grill, a declarat: "Programul de fidelizare Out4Food a depăşit 120.000 membri şi rămâne un indicator de performanţă, iar clienţii acestuia generează peste 40% din cifra de afaceri, revenind în medie în restaurantele grupului de 2,5 ori/lună. Evoluţia acestui program ne face să privim optimist finalul de an, mai ales că urmează o perioadă aglomerată, cu petreceri corporate şi nu numai, sărbătorile de iarnă, iar acestea, istoric, cresc considerabil valoarea bonului mediu, precum şi gradul de ocupare în restaurante. Anul trecut, la începutul lunii decembrie eram aproape fully booked pentru petrecerile de Crăciun şi de Anul Nou şi estimăm că acelaşi lucru se va întâmpla şi în 2019.
Investiţiile realizate în primele 9 luni ale anului au depăşit 1,7 milioane de euro, iar până la sfârşitul lui 2019 suma va depăşi 2 milioane de euro. Acestea au fost direcţionate atât câtre modernizarea şi consolidarea locaţiilor existente, dar şi către deschiderea de noi spaţii -restaurantul Becker Brau, cu o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi şi o capacitate totală de 500 de persoane şi extinderea restaurantului Hanul lui Manuc cu un spaţiu tip băcănie.
În ceea ce priveşte comportamentul de consum, tendinţele actuale arată că tot mai mulţi clienţi sunt atenţi la provenienţa alimentelor, la reţete, iar acest lucru a generat inclusiv o reîntoarcere a acestora către preparate tradiţionale, cu ingrediente simple, de provenienţă locală, cu care românii sunt deja familiarizaţi şi în care au încredere.
Daniel Mischie a adăgat: "Fie că vorbim despre reţetele emblematice sau orice alt preparat din meniurile restaurantelor Grupului City Grill, avem grijă ca ingredientele folosite să fie cele mai bune pentru clienţii noştri. "Secretul" mâncărurilor din restaurantele Grupului City Grill sunt ingredientele proaspete, cu provenienţă atent controlată şi testată, fără adaosuri alimentare. De la cartofii prăjiţi proaspeţi, curăţaţi şi tăiaţi manual, la ouă din surse cage free şi până la legume crescute în solarul propriu de lângă Târgovişte, filozofia pe care se bazează bucătarii noştri este aceea de a extrage gustul natural al ingredientelor, pus în valoare prin asociere şi condimente precum sare şi piper. În toate restaurantele noastre, în care se găteşte zilnic pentru aproape 15.000 clienţi, avem grijă să reciclăm uleiul, sticla, cartonul şi plasticul şi să reducem risipa alimentar".
Astfel, în top rămân micii, produs reprezentativ al City Grill, ciolanul de porc, emblematic pentru Caru cu Bere, raţa pe varză şi papanaşii, care sunt legate de Hanu' Berarilor, dar şi sarmalele cu mămăligă şi ciorbele. De asemenea, într-o creştere notabilă se află comenzile pentru vin, dar şi cocktailurile pe bază de spumante.