Grupul City Grill - afaceri de 31 milioane euro, în primele şase luni ale anului

F.D.
Companii / 30 iulie

Grupul City Grill - afaceri de 31 milioane euro, în primele şase luni ale anului

Grupul City Grill, grup românesc de restaurante din piaţa locală, încheie primul semestru al anului cu o cifră de afaceri de 31 de milioane euro, în creştere cu 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi continuă investiţiile în restaurantele din portofoliu, dar şi în dezvoltarea pe segmentul de restaurante şi hoteluri. Astfel, grupul City Grill a investit 1.5 milioane euro în primele 6 luni ale acestui an. Meniul diversificat şi curat, alături de popularitate, abordarea centrată pe client şi angajamentul de a oferi experienţe culinare de excepţie prin atmosferă prietenoasă şi design modern şi familiar în toate restaurantele grupului consolidează poziţia de lider pe piaţa restaurantelor din Bucureşti, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.

Potrivit unui sondaj realizat în aprilie 2024, restaurantele din Grupul City Grill sunt alegerea numărul 1 pentru 17.3% dintre respondenţi, şi în primele trei alegeri pentru aproape o treime dintre aceştia (31%). Derulat pe un eşantion reprezentativ de 550 de bucureşteni, din sondaj mai reiese că mai mult de o treime (36%) au restaurantul favorit din cadrul Grupului City Grill şi 1 din 5 (22.2%) a menţionat restaurantele grupului drept destinaţiile la care a consumat cel mai des în ultimele 90 de zile.

Întrebaţi ce criterii stau la baza alegerii unui restaurant, bucureştenii indică atmosfera restaurantului drept cel mai important criteriu. Următoarele criterii ca importanţă în alegerea restaurantelor, cu impact semnificativ asupra satisfacţiei bucureştenilor, sunt amabilitatea personalului, rapiditatea în servire şi meniul diversificat.

Clienţii care indică ca favorit un restaurant din Grupul City Grill sunt atraşi, pe lângă, atmosferă şi designul atractiv al restaurantelor, de meniul variat şi raportul calitate-preţ, dar şi de beneficiile pentru clienţii fideli. Când vine vorba de restaurantul preferat, pe primele poziţii se află Caru' cu Bere, preferat de 10.4% dintre respondenţi şi Hanu' lui Manuc (8.7%). Hanu' Berarilor atrage cel mai fidel public, iar Buongiorno.Italian şi Pescăruş au fost indicate ca restaurante preferate de către segmentul tânăr.

Investiţiile recente ale Grupului City Grill în restaurantele Buongiorno.Italian şi Hanu' Berarilor au vizat crearea unei atmosfere prietenoase şi familiare şi o amenajare contemporană, integrând valorile brandurilor şi punând în valoare locaţiile istorice ale restaurantelor.

"În evaluările restaurantului cel mai frecventat, indiferent care este acesta, pe prima poziţie se află atmosfera. Restaurantul trebuie să fie perceput ca primitor şi prietenos. Să se potrivească cu nevoile individuale, bineînţeles, şi să inspire, încredere - un aspect extrem de important, în special în HoReCa, unde relaţia interumană are un rol major. Continuăm să investim în îmbunătăţirea designului în toate restaurantele noastre, atmosfera, confortul şi experienţa culinară a clienţilor rămân direcţii strategice pentru noi şi se reflectă în toate aspectele operaţionale ale grupului. De la renovări şi modernizări ale spaţiilor de servire, până la angajarea şi formarea unui personal profesionist, amabil, fiecare detaliu este gândit şi gestionat pentru a asigura o experienţă superioară clienţilor" precizează Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Ce mănâncă bucureştenii în oraş. 2 bucureşteni din 3 aleg pizza. Bărbaţii vor friptura, femeile, paste.

Potrivit aceluiaşi sondaj, preferinţele culinare ale bucureştenilor variază semnificativ, reflectând o diversitate în gusturi şi ocazii de consum. Pizza este consumată la mesele în oraş de circa două treimi dintre bucureşteni, echilibrat pe sexe, dar cu peste 75% în rândul celor sub 30 de ani. Următoarele opţiuni sunt preparatele gătite şi fripturile. Fripturile, burgerii, ciorbele şi shaorma sunt preferate preponderent de bărbaţi, în timp ce femeile sunt relativ mai atrase de paste, salate, deserturi şi fructe de mare.

Dacă pizza este mâncarea consumată de cei mai mulţi bucureşteni la mesele din oraş (64%), când vine vorba de clienţii Grupului City Grill, la aceştia se observă o tendinţă către un meniu mai tradiţional, gratarul fiind prima alegere a clienţilor care trec pragul restaurantelor din Grupul City Grill.

Bucătăria românească, apreciată de 9 din 10 bucureşteni

Bucătăria românească este agreată de 88.4%, cea italiană de 64%, urmate de bucătăria grecească (58.5%) şi turcească (40.2%). Restaurante cu specific asiatic (libanez, chinez, japonez, indian, coreean) atrag şi ele un interes în creştere al publicului din Capitală.

Cât cheltuile bucureştenii pentru o masă în oraş

În ceea ce priveşte cheltuielile, bucureştenii arată un comportament de consum diferit în funcţie de momentul săptămânii şi de motivul ieşirii la restaurant. Pentru prânzul din timpul săptămânii, suma medie cheltuită este de aproximativ 50 lei de persoană, în schimb, mesele la restaurant din weekend vin cu o creştere semnificativă a bugetului alocat, ajungând până la 200 lei de persoană.

Per total, în ceea ce priveşte bugetul alocat pentru o persoană, aproape jumătate (46.5%) au alocat sub 100 de lei ultimei mese în oraş, 36% au alocat între 100-199 lei, 13.8% au cheltuit peste 200 lei, în timp ce restul de 3.6% nu au indicat un buget individual. Bonul mediu în restaurantele Grupului se menţine constant şi se situează în jurul valorii de 45 Euro.

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb