Compania internaţională de consultanţă în management, Horvath, a încheiat anul fiscal 2023-2024 cu o creştere de 13% a vânzărilor, atingând suma record de 306 de milioane de euro. Cu o experienţă globală de peste 40 de ani, Horvath a anunţat alegerea unui nou partener din România, Maria Boldor, între cei circa 70 de parteneri ai grupului cu activitate în Europa, SUA, Orientul Mijlociu şi alte pieţe, se arată într-un comunicat al companiei, remis redacţiei.
Rezultatele grupului, cu sediul central la Stuttgart, au fost anunţate la finalul anului fiscal german (1 aprilie 2023 - 31 martie 2024) şi survin altui an cu creştere consistentă, de 23%, în pofida climatului economic marcat de numeroase provocări din ultimii ani. Cifra de afaceri record de anul trecut a fost obţinută, în special, pe pieţele din Europa de Vest şi de Est, SUA şi Emiratele Arabe Unite, pe fondul creşterii proiectelor de transformare şi digitalizare, arată datele companiei.
Potrivit comunicatului, "Faptul că am crescut la nivel de grup, în ultimii doi ani, cu mult peste media industriei, se datorează nu numai angajamentului excepţional al echipelor noastre extrem de motivate în fiecare zi, ci şi experienţei noastre, foarte căutate pe piaţă, în transformarea business-urilor şi a abilităţilor noastre excelente de implementare. Creşterea noastră este, de asemenea, condusă de afacerile noastre din ce în ce mai internaţionale", a sintetizat succesul de anul trecut Helmut Ahr, CEO Horvath.
Conform sursei, "Presiunea masivă pentru schimbare în toate industriile şi nevoia asociată de transformare a modelelor de business ale clienţilor noştri este mai mare decât oricând - şi va continua", a adăugat Ahr, în timp ce Consiliul de Administraţie al grupului Horvath anticipează o creştere de două cifre şi pentru anul fiscal 2024-2025.
Pentru a susţine creşterea prognozată, grupul Horvath a ales cinci noi parteneri din rândul extinsei sale echipe internaţionale, care se remarcă prin expertiză în transformare digitală şi inteligenţă artificială (AI), între care se numără Maria Boldor, care deţine o experienţă de 17 ani în cadrul echipei din România. Specializată în proiecte strategice de transformare organizaţională şi operaţională a business-urilor, multe dintre acestea fiind regionale şi internaţionale, precum şi proiecte de transformare digitală, de exemplu prin intermediul SAP S/4HANA, Maria Boldor este al doilea partener ales din România, după Kurt Weber, cel care conduce echipa de la Bucureşti a Horvath, din 2025, se mai arată în comunicat.
Potrivit datelor companiei, "Sunt încântată să contribui la iniţiativele noastre strategice de grup cu mentalitatea mea internaţională, leadership-ul empatic şi perspectiva regională. Cred în potenţialul de business şi oportunităţile de dezvoltare de pe piaţa românească şi din regiunea ECE. Îmi propun să cresc numărul de clienţi mulţumiţi, care aleg Horvath ca partener de încredere pentru iniţiativele lor de transformare. Şi nu în ultimul rând, vreau să inspir din ce în ce mai multe femei, precum şi tinere talente să reuşească în consultanţă", a declarat Maria Boldor, Partner, Horvath.