Grupul din care face parte şi Vola.ro, agenţie de turism online din România, a încheiat anul 2023 raportând tranzacţii intermediate în valoare de peste 100 de milioane de euro, cu 11% mai mult decât în 2022, o dovadă în plus a faptului că industria continuă să crească şi că românii îşi doresc să călătorească în continuare, adaptându-se la noile contexte. De altfel, cifra de afaceri a grupului în 2023 este de 18.8 milioane de euro, o creştere de 11% faţă de 2022, iar EBITDA a atins valoarea de 6.2 milioane de euro, reprezentând 33% din total cifra de afaceri, conform datelor anunţate de companie.
Vola, extindere în afara României şi birouri noi în aeroporturile din ţară
2023 a însemnat pentru Vola.ro şi extindere în afara graniţelor ţării. Concret, Vola.ro a intrat pe piaţa din Bulgaria, sub brandul Vola.bg, aceasta fiind prima etapă din strategia de extindere la nivel internaţional. Platforma Vola.bg acoperă în prezent o gamă largă de servicii de călătorie şi oferă o varietate de zboruri către mii de destinaţii. De asemenea, clienţii beneficiază de asistenţă 24/7 din partea unei echipe dedicate de consultanţi vorbitori de limba bulgară şi de suportul departamentelor tehnice din România şi Polonia.
Totodată, din dorinţa de a veni cât mai aproape de clienţii săi, Vola.ro a deschis cinci birouri fizice în principalele aeroporturi din România, în care agenţii Vola.ro oferă consultanţă şi sprijin clienţilor companiei. Acest proiect a început cu biroul din aeroportul Otopeni, Bucureşti, urmând patru birouri noi în aeroporturile din Timişoara, Bacău, Iaşi şi Cluj-Napoca.
Ieftinuarie 2024: un început de an promiţător pentru Vola.ro
Considerată a fi Black Friday-ul călătoriilor cu avionul, campania Ieftinuarie 2024, derulată pentru al şaselea an de agenţia de turism online Vola.ro, a generat vânzări de bilete de avion în valoare de 9 milioane de euro. Vânzările generate de Ieftinuarie sunt o dovadă în plus a popularităţii campaniei, dar şi a dorinţei românilor de a călători tot mai mult.
Prin urmare, călătorii nu au vrut să rateze această ocazie şi au profitat din nou de cele mai mici preţuri din an la biletele de avion. În ianuarie 2024, Vola.ro a vândut cu 33% mai multe bilete decât în aceeaşi perioadă a lui 2023, conform datelor emise de companie.
Cum arată planurile de viitor la Vola.ro?
În următoarea perioadă, Vola.ro se va concentra în special pe extinderea pe pieţele internaţionale, o expansiune care a început deja în 2023, cu Vola.bg, şi care va continua pe tot parcursul lui 2024 şi nu numai. În paralel cu această dezvoltare internaţională, Vola.ro vizează şi lansarea unor noi servicii de travel fintech menite să uşureze procesul de planificare a călătoriilor şi să ofere un plus de siguranţă clienţilor cu privire la zborurile lor.
"Ne-am setat obiective ambiţioase pentru 2024, ne aşteaptă un an plin şi interesant. Pe lângă extinderea pe alte pieţe internaţionale, ne îndreptăm atenţia şi către expansiunea portofoliului de produse de travel fintech care să le uşureze clienţilor viaţa atunci când rezervă şi planifică o călătorie. În momentul de faţă, avem deja câteva produse - Fast Refund, Trip Protect şi Flex - gândite să protejeze clienţii de incertitudinea din jurul zborurilor, astfel încât să fie acoperiţi în cazul unor anulări sau întârzieri mai mari din partea companiilor aeriene, prin recuperarea banilor, ori găsirea unor alternative convenabile în cel mai scurt timp. Prin adăugarea altor noi produse fintech, ne dorim să oferim clienţilor noştri o experienţă cât mai simplă, sigură şi intuitivă când rezervă zborurile pe platformă", spune Claudia Tocilă, Head of Marketing, Vola.ro.