Happy Advertising: "De Black Friday 2023 estimăm o creştere de 30% a vânzărilor faţă de anul trecut"

T.B.
Companii / 8 noiembrie 2023

Florin Peţu, Managing Partner şi Alex Filoti, fondator Happy Advertising

Florin Peţu, Managing Partner şi Alex Filoti, fondator Happy Advertising

Ediţia Black Friday 2023 va aduce rezultate spectaculoase, cu o creştere de 30% a vânzărilor online în acest an faţă de anul trecut, potrivit estimărilor Happy Advertising, una dintre agenţiile de marketing digital din România, se arată într-un comunicat al Happy Advertising, remis redacţiei. De asemenea, este estimată o creştere de până la 50% a coşului mediu de cumpărături în această perioadă faţă de o perioadă fără promoţii, potrivit sursei menţionate.

Astfel, multe dintre magazinele online reuşesc, ca în ziua de Black Friday sau pe întreaga perioadă de promoţii, să înregistreze vânzări totale cât în 1-2 luni normale, menţionează sursa precizată.

Potrivit agenţiei, "Credem că ediţia Black Friday 2023 va fi una spectaculoasă, cu rezultate mult mai bune faţă de anul trecut, în condiţiile în care multe magazine online au început deja campaniile de reduceri. De altfel, consumatorii români îşi păstrează bugetele pentru promoţiile de Black Friday, iar anul acesta campaniile de reduceri având loc pe o perioadă mult mai lungă, de peste o lună de zile, estimăm o creştere de 30% a vânzărilor în campania de Black Friday faţă de anul trecut. În mod special, ne aşteptăm ca şi în acest an Black Friday să fie un real succes pentru business-urile care au ştiut să negocieze preţurile cu furnizorii astfel încât la clientul final promoţia de preţ să fie una considerabilă", explică Alex Filoti, fondator Happy Advertising.

Cele mai multe achiziţii sunt aşteptate pentru categoriile vacanţe, fashion, electronice, electrocasnice, IT, mobilă şi decoraţiuni, pentru care de altfel magazinele online au pregătit cele mai mari stocuri de produse, informează sursa. Este estimată o creştere a valorii comenzii medii cu până la 5%, potrivit calculelor Happy Advertising, la ediţia de Black Friday din 2023 fiind un focus special pe produse alimentare şi servicii, potrivit comunicatului.

Conform sursei citate, "De la an la an tot mai multe companii intră în hora reducerilor de Black Friday, prin urmare vedem promoţii şi reclame nu doar la produse clasice, cum sunt televizoarele şi telefoanele mobile, ci şi la produse alimentare şi o gamă largă de servicii. De asemenea, în ultimii ani utilizatorii sunt din ce în ce mai atenţi la cum evoluează preţurilel produselor şi, de aceea, magazinele online fac eforturi să fie cât mai transparente cu acest aspect. Faţă de anul trecut observăm o creştere a apetitului consumatorilor pentru a face achiziţii online şi o adopţie din ce în ce mai mare a comerţului online în randul populaţiei din România. Totodată, utilizatorii au o plajă din ce în ce mai mare de produse şi servicii din care să aleagă deoarece piaţa este în continuă dezvoltare, în România în momentul de faţă existând peste 117.000 de magazine online", punctează Florin Peţu, Managing Partner Happy Advertising.

Totodată, pentru a susţine creşterea vânzărilor, magazinele online au alocat bugete de promovare a ofertelor de Black Friday cu de până la 10 ori mai mari faţă de anul trecut, în medie între 10.000 şi 100.000 euro, menţionează agenţia. Cele mai mari bugete sunt alocate campaniilor de performance (Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads), potrivit sursei menţionate. Pe lângă creşterea vânzărilor, magazinele online investesc în promovare şi pentru creşterea bazei de clienţi pe care apoi să o acceseze cu alte produse şi promoţii, arată datele comunicatului.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb