Compania germană "Henkel" a preluat, de la "Akzo Nobel", diviziile Adezivi şi Materiale Electronice, deţinute anterior de către "National Starch".
Preluarea a fost precedată de separarea diviziilor achiziţionate de către "Henkel", de investigaţiile antitrust şi de cele legate de competiţie. Preţul de achiziţie a fost de 2,7 miliarde de lire sterline (3,7 miliarde de euro).
În 2007, aceste două divizii ale "National Starch" au generat vânzări de 1,25 miliarde de lire sterline (aproximativ 1,83 miliarde de euro). După integrare, vânzările anuale ale diviziei Adezivi Tehnologii Henkel vor creşte la aproximativ 7,5 miliarde de euro. "Henkel" aşteaptă ca sinergiile tranzacţiei să genereze între 240 şi 260 milioane de euro pe an.
Odată cu achiziţionarea celor două divizii, "Henkel" îşi întăreşte substanţial poziţia de lider pe piaţa mondială a adezivilor şi în special pe segmentul adezivilor industriali.