Profitul net al Henkel AG a crescut în T3 din 2009 cu 70%, dar vânzările la unele divizii au scăzut deoarece recesiunea a afectat cererea, transmite AP.
În perioada iulie - septembrie 2009, profitul net al Henkel a crescut la 172 milioane de euro (257,42 milioane de dolari), de la 101 milioane de euro în urmă cu un an. Veniturile companiei germane au scăzut cu 7%, la 3,5 miliarde de euro, de la 3,8 miliarde de euro în trimestrul trei din 2008, din cauza reducerii comenzilor pentru divizia de adezivi a Henkel.
Compania germană a apreciat că, în pofida recentei stabilizări a pieţelor, rămâne dificil de evaluat situaţia economică globală şi cum va evolua ea în viitor. Totuşi, declinul preţului materiilor prime va spori câştigurile Henkel.
"Rezultatele încurajatoare înregistrate în trimestrul trei reflectă stabilizarea de pe pieţele noastre şi efectul programelor noastre structurale şi de reducere a costurilor", a declarat directorul general al Henkel, Kasper Rorsted.