Compania germană "Henkel" cumpără, prin divizia sa americană "Dial" Corp., unele mărci ale firmei "Gillette", la rîndul său subsidiară a "Procter & Gamble". Este vorba despre mărci de antiperspirante şi deodorante, pentru care plăteşte 420 de milioane de dolari. În 2005, vînzările acestor brand-uri, printre care Right Guard, Soft & Dri şi Dry Idea, au atins 275 milioane de dolari. În urma tranzacţiei, "Henkel" va deveni a treia companie de pe piaţa americană a deodorantelor. "Aceste mărci se potrivesc perfect cu activităţile noastre de bază şi vor determina creşterea profitabilităţii segmentului din care fac parte", declară Hans Van Bylen, vicepreşedinte executiv al "Henkel Cosmetics/Toiletries".
Tranzacţia trebuie să obţină aprobarea autorităţilor de reglementare, însă cele două companii aşteaptă să-şi finalizeze afacerea înainte de sfârşitul primului trimestru din acest an.