Compania Hertz vrea să ajungă la o flotă de 2.000 de maşini până la finele anului, după investiţii de 12 milioane euro în extinderea portofoliului, în condiţiile în care estimează o creştere de 13% a pieţei locale de leasing operaţional.
Hertz Lease are în acest moment 1.600 de maşini, 170 de clienţi , variind de la multinaţionale la IMM-uri locale şi estimează o creştere de 25% în 2016.
Compania va investi anul acesta aproximativ 12 milioane de euro în 1.000 de vehicule noi.
"Am înregistrat deja o creştere de 25% în primele trei luni ale lui 2016 în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2015 şi ne aşteptăm ca ritmul să se menţină până la finalul anului, ţinând cont de faptul că evoluţia pozitivă a multor sectoare de business, inclusiv turismul, a stimulat închirierile de maşini, atât pe termen lung, cât şi pe termen scurt", a declarat George Asimakis, Country Manager Hertz România, potrivit Mediafax.
Începând cu luna aprilie, Hertz Lease a adăugat în portofoliul său un alt serviciu premium, VIP Concierge, dezvoltat pentru clienţ ii din top şi middle management. Serviciul asigură clienţilor o maşină înlocuitoare de aceeaşi clasă în timpul perioadelor de mentenanţă sau în timpul reparaţiilor pentru maşinile contractate în leasing, iar în acelaşi timp este oferit şi un serviciu de tip "door to door".