Hervis Sports va avea, până la finalul anului 2008, şase magazine în România, o cifră de afaceri planificată de 13 milioane de euro şi vizează ca până în 2015 să deschidă, în total, 50 de noi magazine, a anunţat ieri compania.
Hervis Sports, cel mai mare lanţ austriac de retail sportiv din Europa, va intra pe piaţa din Bucureşti prin deschiderea unui magazin în noul centru comercial Liberty Center. Produsele vândute pe o suprafaţă de 1.560 mp sunt dedicate activităţilor zilnice şi sporturilor indoor şi outdoor (ciclism, înot, schi, alpinism, tenis, patinaj, sporturi de echipă, fitness, bodybuilding etc.).
Magazinul din Bucureşti este al 5-lea deschis de Hervis Sports în România, din 2007 până în prezent, după cele inaugurate în Cluj, Târgu Mureş, Sibiu şi Oradea şi va dispune de peste 30.000 de produse, o gamă variată de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii vestimentare şi echipament sportiv.
"Pentru inaugurarea celui mai mare magazin de articole sport din Bucureşti am alocat un buget de 350.000 de euro", a declarat Ana Maria Stan, reprezentant marketing, Hervis Sports România.
Produsele disponibile în magazin aparţin brandurilor consacrate pe plan internaţional - Adidas, Nike, Puma, Columbia, Wilson, Fischer, Kilimanjaro, Atomic, Mammut, Rossignol, Kettler etc.
Hervis Sports este o companie de origine austriacă, înfiinţată în anul 1973, membră a grupului SPAR Austria şi unul dintre cei mai mari şi mai longevivi retaileri de modă şi echipament sportiv din Europa. În anul 2007, Hervis Sports a înregistrat pe plan internaţional o cifră de afaceri de 382 milioane de euro, iar la sfârşitul anului 2008, compania estimează o cifră de afaceri de 440 milioane de euro, cu 141 de magazine în Austria, Ungaria, Cehia, Slovenia, Croaţia şi România, dar şi peste 3.000 de angajaţi.